2 805 lukukertaa ·
3 vastausta
3k lukukertaa
3 vastausta
Liesituuletin puuhellaan
Hei.
Mietin, voiko käyttää puutankoja kehyksenä ja sitten kiinnittää kipsilevyt kehykseen ja sen jälkeen rapata kuoren. Onko se sallittua nuohoojilta?
Täytyykö olla kevytbetonia, leca tai muuta palonkestävää materiaalia?
Luulen, ettei siellä ylhäällä tule niin kuuma, vai mitä?
Lähetä mielellään vinkkejä, joita voin käyttää.
Ystävällisin terveisin yhdeltä, joka on tehnyt melkein kaiken... 8)
Mietin, voiko käyttää puutankoja kehyksenä ja sitten kiinnittää kipsilevyt kehykseen ja sen jälkeen rapata kuoren. Onko se sallittua nuohoojilta?
Täytyykö olla kevytbetonia, leca tai muuta palonkestävää materiaalia?
Luulen, ettei siellä ylhäällä tule niin kuuma, vai mitä?
Lähetä mielellään vinkkejä, joita voin käyttää.
Ystävällisin terveisin yhdeltä, joka on tehnyt melkein kaiken... 8)
Aikaisempi ketju 
http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=byggmatr;action=display;num=1121720858;start=3#3
Puureiät eivät ole ehkä parhaita, ja tavalliset kipsilevyt "kuivuvat" lämmöstä.
Kyllä, lämmintä tulee, aika reilusti myös :
http://www.byggahus.se/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=byggmatr;action=display;num=1121720858;start=3#3
Puureiät eivät ole ehkä parhaita, ja tavalliset kipsilevyt "kuivuvat" lämmöstä.
Kyllä, lämmintä tulee, aika reilusti myös :
En usko, että se on kovin hyvä idea, minun täytyy esimerkiksi purkaa keittiökaappi, joka on kiinni savupiipussa, jos haluan lämmittää uunin... :-/
Paras olisi kai soittaa sinun nuohoojallesi ja kysyä.. He voivat olla aika ärsyttäviä sellaisten asioiden suhteen.., mutta oletan, että olisi ihan ok rakentaa kevytbetonista tai jostain vastaavasta...
Lue ketju vähän alempaa helmiponttipaneelista savupiipussa..
Paras olisi kai soittaa sinun nuohoojallesi ja kysyä.. He voivat olla aika ärsyttäviä sellaisten asioiden suhteen.., mutta oletan, että olisi ihan ok rakentaa kevytbetonista tai jostain vastaavasta...
Lue ketju vähän alempaa helmiponttipaneelista savupiipussa..
Klikkaa tästä vastataksesi