Hei.
Mietin, voiko käyttää puutankoja kehyksenä ja sitten kiinnittää kipsilevyt kehykseen ja sen jälkeen rapata kuoren. Onko se sallittua nuohoojilta?
Täytyykö olla kevytbetonia, leca tai muuta palonkestävää materiaalia?
Luulen, ettei siellä ylhäällä tule niin kuuma, vai mitä?

Lähetä mielellään vinkkejä, joita voin käyttää.

Ystävällisin terveisin yhdeltä, joka on tehnyt melkein kaiken... 8)
 
En usko, että se on kovin hyvä idea, minun täytyy esimerkiksi purkaa keittiökaappi, joka on kiinni savupiipussa, jos haluan lämmittää uunin... :-/
Paras olisi kai soittaa sinun nuohoojallesi ja kysyä.. He voivat olla aika ärsyttäviä sellaisten asioiden suhteen.., mutta oletan, että olisi ihan ok rakentaa kevytbetonista tai jostain vastaavasta...
Lue ketju vähän alempaa helmiponttipaneelista savupiipussa..
 
OKEJ.Se mitä kirjoitit Bleppe siitä, että täytyy ottaa alas jokin kaappi seinältä voidakseen polttaa, niin miten onkaan viereisten seinien kanssa, sillä savupiippu seisoo harvoin täysin yksin, miten se toimii????
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.