1 320 lukukertaa ·
4 vastausta
1k lukukertaa
4 vastausta
Levy "kellarinseinä"
Minulla on vanha lato, jossa on tila perustusmuurin alla, joten siitä tulee vähän kuin kellari ladolle. Seinillä perustusmuurin alla on vanhaa huonokuntoista rappausta (20-30 m2) ja etsin yksinkertaista ratkaisua.
Se ei ole kuivinta tilaa, joten orgaaninen materiaali ei tule kysymykseen.
Vaihtoehto 1: Rappaus uudelleen, mutta olen rapannut tarpeeksi ja siihen en ole lainkaan innostunut...
Vaihtoehto 2: Kehystää tila metallikiskoilla ja asentaa joku levy, joka olisi mieluiten valmis heti
Kysymys on, onko olemassa joku hyvä vaihtoehto? Olen katsonut julkisivulevyjä/sokkellevyjä, mutta ne maksavat 400 kr/m2, mikä on aika kallista... Kipsilevy saattaisi toimia... Olen ajatellut hankkia tilaan kosteudenpoistimen, mutta ei lämmitystä.
Se ei ole kuivinta tilaa, joten orgaaninen materiaali ei tule kysymykseen.
Vaihtoehto 1: Rappaus uudelleen, mutta olen rapannut tarpeeksi ja siihen en ole lainkaan innostunut...
Vaihtoehto 2: Kehystää tila metallikiskoilla ja asentaa joku levy, joka olisi mieluiten valmis heti
Kysymys on, onko olemassa joku hyvä vaihtoehto? Olen katsonut julkisivulevyjä/sokkellevyjä, mutta ne maksavat 400 kr/m2, mikä on aika kallista... Kipsilevy saattaisi toimia... Olen ajatellut hankkia tilaan kosteudenpoistimen, mutta ei lämmitystä.
Klikkaa tästä vastataksesi