1 814 lukukertaa ·
7 vastausta
2k lukukertaa
7 vastausta
Letkukelat Meksikon tiilissä
Hei!
Suunnittelen kiinnittää letkukelan taloni julkisivuun, joka on tehty Mexitiilestä. Tiiliseinä on erillinen rungosta, koska niiden välissä on ilmarako. Kestääkö tiili sen, että asennan raskaan letkukelan keskelle seinää, lisäksi suhteellisen lähelle ikkunaa, vai onko riski, että koko seinä kaatuu?
Suunnittelen kiinnittää letkukelan taloni julkisivuun, joka on tehty Mexitiilestä. Tiiliseinä on erillinen rungosta, koska niiden välissä on ilmarako. Kestääkö tiili sen, että asennan raskaan letkukelan keskelle seinää, lisäksi suhteellisen lähelle ikkunaa, vai onko riski, että koko seinä kaatuu?
Tiili on kiinnitetty puuhun tasaisin välein, joten sinun ei pitäisi huolehtia siitä.T Tacobob sanoi:
EDIT: Kaikki on tietysti suhteellista, joten "raskas letkukela" voi tarkoittaa vähän kaikenlaista. Ehkä miettisin kahdesti ennen kuin asentaisin jotain jättimäistä 50 metrin 1"-letkulle.
Heidän mukaan, joiden kanssa olen puhunut, on se (minulla itselläni on talo Meksikotiiliseinällä). Ja kun ajattelee asiaa, tuntuu se epärealistiselta, että yksittäinen tiilikerros (joka on tunnetusti huonosti kiinnittyvä laastiin) seisoisi ilman mitään tukea 2-3 metrin korkeudella.T Tacobob sanoi:
Kramlat ovat rautojen nimet, jotka pitävät tiilet paikoillaan:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Kramlor
https://sv.wikipedia.org/wiki/Kramlor
Klikkaa tästä vastataksesi