Hei!

Suunnittelen kiinnittää letkukelan taloni julkisivuun, joka on tehty Mexitiilestä. Tiiliseinä on erillinen rungosta, koska niiden välissä on ilmarako. Kestääkö tiili sen, että asennan raskaan letkukelan keskelle seinää, lisäksi suhteellisen lähelle ikkunaa, vai onko riski, että koko seinä kaatuu?

R
T Tacobob sanoi:
Hei!

Suunnittelen kiinnittää letkukela talon julkisivuun, joka on Mexi-tiilestä. Tiiliseinä on erillään rungosta, sillä niiden välissä on ilmarako. Kestääkö tiili sen, että kiinnitän raskaan letkukelan keskelle seinää, vieläpä melko lähelle ikkunaa, vai onko vaarana, että koko seinä sortuu?
Tiili on kiinnitetty puuhun tasaisin välein, joten sinun ei pitäisi huolehtia siitä.

EDIT: Kaikki on tietysti suhteellista, joten "raskas letkukela" voi tarkoittaa vähän kaikenlaista. Ehkä miettisin kahdesti ennen kuin asentaisin jotain jättimäistä 50 metrin 1"-letkulle.

R RoAd sanoi:
Tiili on kiinnitetty puuhun tasaisin välein, joten sinun ei tarvitse huolehtia siitä.
Onko tämä vakiokäytäntö kaikissa Mexitegelfaçader? Ikkunavaihtojen yhteydessä en ole nähnyt mitään kiinnitystä puuhun niin pitkälle kuin olen voinut nähdä.

R
T Tacobob sanoi:
Onko se vakio kaikilla Meksikotiiliseinillä? Ikkunoiden vaihdon yhteydessä en ole nähnyt mitään kiinnikettä puuhun niin kauan kuin olen voinut nähdä.
Heidän mukaan, joiden kanssa olen puhunut, on se (minulla itselläni on talo Meksikotiiliseinällä). Ja kun ajattelee asiaa, tuntuu se epärealistiselta, että yksittäinen tiilikerros (joka on tunnetusti huonosti kiinnittyvä laastiin) seisoisi ilman mitään tukea 2-3 metrin korkeudella.

• Tykkään
Tacobob
  • Laddar…
R
Kuorimuurit (kuten mexitegel) ovat kiinnitettyinä puurunkoon. Ne voivat kuitenkin olla vaikeasti havaittavissa, koska ne ovat luultavasti ruostuneet.

Kiitos vastauksista. Silloin ei näytä olevan mitään kummallista.
Onko teillä ehdotuksia plugista käytettäväksi?

Yritä porata kiviin eikä saumaan. Tavallinen nailontulppa toimii hyvin.

• Tykkään
RoAd
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.