Epävarma mihin foorumiin tämä sopii, mutta onko kukaan kokeillut/kokemusta Elfa (tai Pelly/Lundbergs) lankahyllyjen kaventamisesta? Haluaisin erityisesti saada siistit leikkaukset, joten kulmahiomakone jää pois.
Vinkkejä/ideoita otetaan vastaan!
Hyllyt ovat tänään liian "leveitä". Niiden on tarpeen tulla 3-4 cm "lyhyemmiksi", joten 1-2 osaa täytyy leikata pois.
Mutta kaarisaha ja pistosahan metalliterä kokeillaan, sekä metalliterä monitoimityökalulle. Täytyy vain yrittää muotoilla jokin malli/jigi niin että saan suorat ja siistit reunat!
Mikä tahansa saha, jossa on metalliterä. Pistosaha, kaarisaha tai moottorisaha. Kunhan ei tule liian kuumaksi, jotta lakka ei sula. Kaarisaha toimii todella hyvin. Eihän siinä ole paljonkaan katkaistavaa ja saat hyvän kontrollin sahaukseen.
Monitoimityökalua pidän hieman liian aggressiivisena metallin sahaamiseen. On helppo jumittua niin, että kaikki alkaa täristä sen sijaan.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.