P
Jos sinulla on esimerkiksi teräksinen viivain ja pari kiinnikettä ja kiinnität sen pöytään, vedä pari viiltoa ja napsauta se auki, on helpompi leikata kovaa ja suoraan, kun on vakaa reuna seurattavana:)
 
Handyman 1 sanoi:
Jos sinulla on vaikkapa teräksinen viivoitin ja pari puristinta ja kiinnität sen pöytään, tee pari viiltoa ja napsauta irti, on helpompaa leikata kovaa ja suoraan vakaata reunaa seuraten:)
Kiitos! Tätä aion kokeilla!
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.