Hei,

Tarvitsen säätää 15 kappaleen IKEA Markyta-laattojen/levyjen mitat, jotka ovat kovamuovia. Aion leikata pois 100 mm kunkin levyn pituudesta. Miten teen tämän sujuvasti?

Materiaali on 3 mm paksua kovamuovia.

selkäprevet

L lassebrun sanoi:
fogsvans?
Tuleeko suoraksi ja siistiksi fogsvansilla? Eikö voisi vuokrata joitain työkaluja? On tärkeää, että tulee suoria ja siistejä linjoja, kun laatat asennetaan keittiöön.

eikö leikkaus sijaitse listan alla?
Muuten upotussaha kiskolla on hyvä vaihtoehto.

P
Sinulla ei ole klyvsåg?

L lassebrun sanoi:
ei tuleko keskikohta jäämään listan alle?
Muuten, upotusaha kiskolla on hyvä vaihtoehto.
Saumausmassa jotta se muistuttaisi laattaa. Lisätään upotusaha vaihtoehdoksi.

Olen itse käyttänyt Markyta roiskesuojana keittiössä, ja tavallisella mattoveitsellä on erinomaista mukauttaa levyjä. Leikkaa ura, leikkaa muutaman kerran, jotta ura saa hieman syvyyttä, ja napsauta sitten levyt, suunnilleen kuten kun leikkaat kipsilevyjä.

• Tykkään
Peter2400
  • Laddar…
Handyman 1 sanoi:
Sinulla ei ole pyörösahaa?
Minulla ei ole oikeita työkaluja, joten ajattelin vuokrata työn kannalta sopivimman työkalun.

Keiller Keiller sanoi:
Olen itse asentanut Markyta roiskesuojaksi keittiöön ja tavallisella mattoveitsellä voi erinomaisesti mukauttaa levyjä. Leikkaa ura, leikkaa muutamia kertoja niin, että ura saa hieman syvyyttä, ja katkaise sitten levyt, suunnilleen kuten kun leikkaat kipsilevyä.
Asensitko sitten listat peittämään mattoveitsellä leikatut kohdat vai tuliko siitä siistit leikkaukset?

H HEA260 sanoi:
Laitoitko listat sitten piilottaaksesi kohdat, joissa leikkasit mattoveitsellä, vai tuliko niistä siistit leikkaukset?
Ei, ei listoista. Ei tarvittu. En halunnut niitä myöskään. Tuli hyvät leikkaukset. Mahdollisesti voi viilata reunoja, jos tarvitaan.
Keittiöallas ja hana ilman listoja, taustalla beige välitilaratkaisu ja pieni havupuu ruukussa.

H HEA260 sanoi:
Minulla ei ole oikeita työkaluja, joten ajattelin vuokrata työn sopivimman työkalun.
Vuokrata veitsi kuulostaa tarpeettomalta, parempi että ostat hyvä malli.

Skurna ja murtunut levy seinän ulkokulmassa, puuhylly vieressä. Keskity leikkuun tarkkuuteen.
Lähikuva leikatusta ja murtuneesta levystä, joka päättää ulkokulman. Leikkaus kelpaa ainakin minulle. Uhraa yksi laatta ja harjoittele useita kertoja, jotta saat sen sujumaan.

Keiller Keiller sanoi:
Ei, ei listoja. Ei tarvittu. En halunnutkaan niitä. Tuli hyvät leikkaukset. Mahdollisesti reunoja voi viilata, jos tarvitaan.
[kuva]
Se näyttää todella hyvältä, mutta arvaan, että sinun tapauksessasi tarvitsi vain leikata yksi tai kaksi levyä?
Aion asettaa levyt pystysuoraan, joten leikattavaa on melko paljon. Siksi toivoin löytäväni jonkinlaisen sopivan sähkötyökalun työhön. Mitä mieltä olet ketjussa mainituista vaihtoehdoista?

Peter2400 Peter2400 sanoi:
Vuokrata veitsi kuulostaa tarpeettomalta, parempi ostaa hyvä malli.
Haha ei tietenkään vuokraa veistä, mutta jos tarvitsee isomman työkalun, niin sitten vuokraan.

Keiller Keiller sanoi:
[kuva] Lähikuva leikattua ja murtunutta levyä, joka päättää ulkokulman. Leikkaus kelpaa minulle ainakin. Uhraa yksi levy ja harjoittele muutaman kerran niin saat otteen siitä.
Se näyttää todella hyvältä, voisin elää tämän kanssa. Olen tehnyt kuten ehdotit mattoveitsellä aikaisemmin muistan. Mutta vain yhdellä veitsen vedolla en päässyt läpi ja siitä tuli vinoon kuin sinun, joten aloin etsiä työkaluja.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.