daviden sanoi:
Olemme asentaneet Moelven rough ja oksat ovat kellastuneet kunnolla vuodessa.
Mielestäni sinun pitäisi ottaa yhteyttä Moelveniin. Olen puhunut heidän kanssaan, eivätkä he ole saaneet mitään valituksia ja olivat kiinnostuneita ottamaan sinuun yhteyttä.

Moelvenin mukaan paneeli on maalattu kahdella kerroksella oksien kellastumista estävää pohjamaalia ja yhdellä kerroksella pintamaalia.

The Tor sanoi:
Mielestäni sinun pitäisi ottaa yhteyttä Moelveniin. Olen puhunut heidän kanssaan, eikä heillä ole ollut mitään valituksia ja he olivat kiinnostuneita ottamaan yhteyttä sinuun.

Moelvenin mukaan paneeli on maalattu kahdella kerroksella oksalakkojen ehkäisyyn tarkoitettua pohjamaalia ja yhdellä kerroksella pintamaalia.
Minulla on se paneeli seinillä kotona, eikä minulla ole mitään valittamista. Näyttää samalta kuin silloin, kun se asennettiin vuosi sitten.

Aion ottaa kuvan seuraavan kerran, kun olen mökillä. Keltaiset läpiviennit eivät häiritse minua, joten en tunne tarvetta reklamoida Moelvenille. Mutta jos jokin todella mehukas keltainen läiskä tarttuu kuvaan, saatan muuttaa mieltäni.

Voin ottaa myös kuvan, ehkä olen tunnoton.

Ah, kvistien välinen ampumakisa
:-.)

tallmilan sanoi:
Ah, oksa-shoot-out
:-.)

hahahaha d^_^b

Mutta byggmax-lattialla ei ole rakoja eikä "rough" pinta, pikemminkin päinvastoin ...

The Tor sanoi:
Nyt on sisäkatto joka tapauksessa paikallaan. Uskomattoman kätevä (ja tyylikäs) täytyy sanoa:
[linkki]
Tyylikästä, voisiko saada lisää kuvia läheltä, jotta näkee kuinka karkea pinta on?
(45 asteen kulma vastavalossa)

:-)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.