Aiomme asentaa uuden lattian 2. kerrokseen (1,5 kerrosta).
Siellä on noin 1 metri palkkien välillä.

Mitä yleensä laitetaan? lattialastulevy, lattia-kipsilevy, raakapontti....
Epäilen, että palkkien välinen etäisyys on liian suuri pelkästään lattialastulevylle.

/Jonas
 
A
Hei
Olen juuri kokenut saman ongelman, olettaisin, että sinulla on noin 15-20 cm hirsiä koolauksena. Koska yläkerran lattiani tarvitsi kunnollista oikaisua, kiinnitin 6" koolauspuut kummallekin puolelle hirttä, c/c-mitta oli sitten noin 700, sitten asensin tuetuksen jokaisen lattialevyjen (22 mm) pitkittäisen sauman kohdalle. Se vaikuttaa tukevalta ja hyvältä. Lisäksi aion laittaa harvalautarakenteen päälle lattialämmityksen asentamiseksi, kynnykset kestävät tämän.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.