Hei
Minulla on kysymys liittyen lattian palkistoon. Olen poistanut lattian, joka oli suoraan palkiston päällä (22 mm lastulevy ohuella parketilla päällä, eli se oli yksi kokonaisuus, joka oli asennettu kelluvasti). Sen jälkeen olen kottlannut hieman, parantanut eristystä ja aion laittaa lastulevyjä ja sitten parkettia.
Nyt kysymys kuuluu; tarvitseeko minun kottlata ulkoseinän pitkälle saadakseni tukea lastulevylle? Se luo kylmäsillan koko ulkoseinän pituisena siinä tapauksessa, eikä se ollut tehty edellisessä rakenteessa.
Kuvassa on siis oikea reuna, johon tämä liittyy. Levyt tulevat olemaan mittasauvan suunnassa, joten kyse on levyn pitkän reunan tuesta.
Ystävällisin terveisin