Hei, en saanut vastausta under Badrum joten kokeilen täällä.

Jos aiomme purkaa kylpyhuoneen, rakennetaan uusi lattian runko.

Lattiapinta-ala noin P 2x L 2,5 metriä.

Riittääkö 45x195 2,5 metrin pituudella vai onko viisaampaa valita 45x220?

Ajattelin käyttää tällaista (4x110) www.nybleus.se/muff.bmp pysäköidäkseni tuolin ja yhdistääkseni lattiakaivon & pesualtaan siihen, joten ehkä 45x220 on etu?

Sitten on varmaan 22mm lattialastulevyä ja lattiakipsiä? Aion laatata lattian todennäköisesti sähkölämmityksellä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.