Hei, en saanut vastausta under Badrum joten kokeilen täällä.
Jos aiomme purkaa kylpyhuoneen, rakennetaan uusi lattian runko.
Lattiapinta-ala noin P 2x L 2,5 metriä.
Riittääkö 45x195 2,5 metrin pituudella vai onko viisaampaa valita 45x220?
Ajattelin käyttää tällaista (4x110)
www.nybleus.se/muff.bmp pysäköidäkseni tuolin ja yhdistääkseni lattiakaivon & pesualtaan siihen, joten ehkä 45x220 on etu?
Sitten on varmaan 22mm lattialastulevyä ja lattiakipsiä? Aion laatata lattian todennäköisesti sähkölämmityksellä.