Hei minulla on kysymys lattialistasta eri tasoilla samassa lattiassa lattia takan edessä 25 mm korkeampi kuin huoneen lattia, ehdotuksia kuinka minun pitäisi tehdä, klossin väliin,....

BirgitS
Kuva kertoo enemmän kuin 1000 sanaa ;)

BirgitS BirgitS sanoi:
Yksi kuva kertoo enemmän kuin 1000 sanaa ;)
Valkoinen paneeliseinä, harmaa laatta lattialla ja viereinen vaalea puulattia.

BirgitS
Kuinka korkea lattialista tulisi olla?
Jos se on paljon korkeampi kuin 25 mm, voi näyttää erittäin hyvältä leikata 25 mm sen osan alareunasta, joka on klinkkerillä. Muuten voit asettaa lattialistan kahdelle korkeudelle ja leikata viistosti palan liittääksesi väliin, erityisesti jos sinulla on myös kalteva tasolistakin.

• Tykkään
fribygg ja 1 muu
  • Laddar…
BirgitS BirgitS sanoi:
Kuinka korkea lattialista pitäisi olla?
Jos se on paljon korkeampi kuin 25 mm, voi näyttää erittäin hyvältä katkaista 25 mm lattialistan alareunasta kaakelin kohdalla. Muuten voi laittaa lattialistan kahdelle korkeudelle ja sitten viistää kappale yhdistääksesi ne, erityisesti jos sinulla on myös kalteva tasolista.
Viistä hieman kulmasta?, oletko puuseppä Birgit

BirgitS
björnuf björnuf sanoi:
Kulmas vähän viistoon?, oletko puuseppä Birgit
Ei, mutta et ole ensimmäinen, joka kysyy jotain vastaavaa. Jos viistoon sahaaminen tuntuu hankalalta, voi tietenkin antaa lattialista vain kohdata eri korkeuksissa ja sitten siistiä ylemmän lattialistan lyhytsivu.

BirgitS BirgitS sanoi:
Ei, mutta et ole ensimmäinen, jolla on samanlainen kysymys. Jos mielestäsi vinon pätkän leikkaaminen on vaikeaa, voit antaa lattiakarmien vain kohdata eri korkeuksilla ja siistiä sitten ylemmän lattialistan lyhyen puolen.
Kiitos vastauksesta, aion kokeilla sitä ️

Meillä on se niin vinoleikattu: Ei mitään, mitä ajattelisi suoraan arjessa. Seinän vieressä oleva epätasainen lattiaraja, jossa kulkee kynnys.

• Tykkään
Nina Schuster ja 1 muu
  • Laddar…
A amoreex sanoi:
Meillä on se vinoon leikattuna:
Ei mitään, mitä ajattelisi suoraan arjessa.
[kuva]
Joo se onnistui hyvin, aion kokeilla, kiitos

björnuf björnuf sanoi:
Ja det blev bra, ska prova, tack
med dock till o ha färg hemma..
Olin vähällä unohtaa maalata päätypintaa:crysmile:

• Tykkään
björnuf
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.