Aion rakentaa pienen kuistin vanhan betonitrappin päälle ja mietin, mitä laittaisin betonin ja painekyllästettyjen lattiahuonekalujen väliin.
Toimivatko ne muovikiilat, joita käytetään ovenkarmin asentamiseen?
Esimerkki tällaisesta:
http://www.byggmax.com/se-sv/Prod/PID-13011.aspx
Ajattelin, että sellaiset olisivat täydellisiä lattiahuonekalujen oikealle tasolle saamiseksi...

• Keltainen puurakennus, edessä vanha betonirappu kuuden betonielementin ympäröimänä, joissa kiinnikkeitä. Vieressä harja ja vatupassi.
B
tulee varmasti olemaan mahtava.
olen vain utelias kuinka olet ajatellut tehdä?
miten aiot pitää säännöt.
voitko tehdä pienen piirustuksen?
olen utelias rakenteesta

Minulla on vain piirustus päässäni ja kasa puutavaraa autotallissa, joten katsotaan huomenna, miten se onnistuu. ;)
Suunnitelmana on kuitenkin jotain tähän suuntaan (tosin hieman vino ja yksinkertaistettu)...

• Puinen terassinkehikko keltaisen rakennuksen edessä, tuettuna betonipilareilla. Rakentamisvälineitä ja harja vieressä.
Voisitko lyödä säännön takaosaan, niin keskelle riittäisi yksi tuki. Näin olisi helpompi käsitellä epätasaisuuksia.

B
nopea painuminen seinässä? kulmat?
ehkä sinun täytyy liimata kiilat betoniin.
sen pitäisi olla vakaa.
ymmärrän, että haluat tehdä sen helposti ilman, että tarvitsee purkaa betonia.

Näin se meni. Se, että liimattiin kiilat, oli hyvä idea, laitan vähän Ultraflexia huomenna. Nyt jäljellä on enää yksi katto, sitten se saa riittää tältä vuodelta, aidan teemme keväällä.

• Puisen kuistin kehikko, joka on asennettu betonilaattojen päälle. Keltainen talon seinä ja punainen ovi taustalla.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.