3 008 lukukertaa ·
4 vastausta
3k lukukertaa
4 vastausta
Lattia ulkohuoneessa
Minulla on kysymys koskien lattiaa viherhuoneessa. Nykyään minulla on avoin/katettu veranda korkeilla pilareilla. Lattia koostuu tavallisista lattialankuista, joiden väli on noin 10 mm.
Ajatukseni on lasittaa tämä veranda, jotta sitä voidaan käyttää keväällä/syksylläkin, ja silloin lattia tulisi ehkä eristää, jotta se ei vedä. Mutta mitä lattiatyyppiä minun pitäisi käyttää saadakseni parhaan tuloksen?
Minun pitäisi olla lattia, joka on oikea/ilman välejä. Lattian tulisi olla kulutusta kestävä, koska se on eräänlainen karkea veranda, jota on kuljettava talon ulos/uloskäyntiin.
Otankin kiitollisena vastaan vinkkejä lattian materiaaleista.
Ajatukseni on lasittaa tämä veranda, jotta sitä voidaan käyttää keväällä/syksylläkin, ja silloin lattia tulisi ehkä eristää, jotta se ei vedä. Mutta mitä lattiatyyppiä minun pitäisi käyttää saadakseni parhaan tuloksen?
Minun pitäisi olla lattia, joka on oikea/ilman välejä. Lattian tulisi olla kulutusta kestävä, koska se on eräänlainen karkea veranda, jota on kuljettava talon ulos/uloskäyntiin.
Otankin kiitollisena vastaan vinkkejä lattian materiaaleista.
Ongelma puun kanssa lämmitämättömässä tilassa on, että se haluaa liikkua ja laajentua, kun ilmankosteus muuttuu. Jos asetat spontaanin (rakoilemattoman) puulattian, on vaarana, että se haluaa pullistua, kun ilmankosteus lisääntyy. Silloin esim. laminaatti, joka perustuu muuhun kuin puuhun, on parempi. Mutta siitä voi tulla erittäin liukas (erityisesti talvella).
Klikkaa tästä vastataksesi