Se vetää melko paljon lunta joten kuinka paljon tilaa alle ajattelit jättää? Itse valoin laatan ja laitoin päälle karkeasti uurretun maton. Maton vedän vain ulos, kun tarvii tyhjentää. Toimii loistavasti.
Sinne jää paljon ilmaa alle, joten sen ei pitäisi olla ongelma.
Se tuli 28*70 145:ssä cc 60:ssä. Noin 1,5 cm rako lattialautojen välillä. Kyllä se on tarpeeksi tukeva.
[kuva]
Uskon, että se kestää hyvin.
Kuitenkin luulen, että 1,5 cm raolla voi olla hieman ongelmia lumen läpäisyssä, kerrothan mielellään, miten käy kauden aikana.
Uskon, että se kestää hyvin. Uskon kuitenkin, että sinulla voi olla hieman ongelmia saada lunta läpi 1,5 cm, raportoi mielellään takaisin, kuinka se sujuu kauden aikana.
Joo se on mahdollista. Täytyy laittaa piassava valmiiksi ottamaan se, mikä ei mene läpi. Ei ole pitkä matka lumeen, joten raportti tulee!
Joo, se on mahdollista. Pitää laittaa piassava ottamaan kiinni se, mikä ei mene läpi. Ei ole kauan aikaa lumeen, joten raportti tulee!
Minulla on tiheämpi lattia kuin sinulla ja minun täytyy käyttää piasavaa. Toimii ihan hyvin, paitsi että jäähdytyksestä muodostuu jäätä, jonka olisin mielelläni jättänyt pois.
Nyt ovat vihdoin ovet paikallaan sekä kahva pikkuruiseen oveen ja vähän tarvitsemaansa öljyä siihenkin. Huomenna olisi ehkä ramppirakennus. Olisi mukavaa ajaa se sisään ennen kuin lumi alkaa todella.