17 980 lukukertaa ·
23 vastausta
18k lukukertaa
23 vastausta
Lattia kelkalle piharakennuksessa
Oma ehdotuksesi, en tiedä kelkan kokoa, mutta iso painaa 200 - 300 kg, joten tarvitaan vähän tukea kantamiseen, nyt paino jakautuu useammalle. Jos haluat, voit ottaa astetta vahvemman kun kerran olet siinä hommassa, muista että C/C 300 palkkien välillä on varmaan välttämätöntä. Miten ajattelet lattiapalkistoa?Kretikos sanoi:
200-300kg moottorikelkka aiheuttaa selvästi matalamman pintapaineen kuin ihminen. Telat ja sukset levittävät kuormitusta melko hyvin. Jos ajaa jonkin reunan yli, kuormitus voi olla hieman suurempi, mutta se ei ole mitään äärimmäistä.
Se tulee olemaan noin 4.3x3.5 ja seiso kolmeen riviin sijoitetun plintin varassa, 170 kantavat linjat ja 145 bjälklag on ajatus. Yhteensä 12 plintiä. Eristämätön.R rävlyan sanoi:Ditt eget förslag , vet inte storleken på skotern men en stor väger mellan 200-300 kg så det behövs lite under för att bära, nu fördelas vikten över flera, Vill du kan du ta ett snäpp grövre när du ändå håller på, tänk på att C/C 300 mellan reglarna under är nog ett måste Hur tänker du med bjälklaget
Laitoin maton moottorikelkkatalliin, jossa on kaivo keskellä ja kaato sinne, en muista mitä he käyttivät siellä?
Mietin, oliko se jonkin tyyppinen vaunu, jotta kelkkaa voisi työntää sivuttain ja saada tilaa esim. voidella suksia.
Mietin, oliko se jonkin tyyppinen vaunu, jotta kelkkaa voisi työntää sivuttain ja saada tilaa esim. voidella suksia.
Mutta silloin se oli varmaan isompi kuin pieni kevyt rakennus laudoista?nino sanoi:
Minulla on C-c 60 skootterivarastossani. Sen päällä on 28x120 yhteen suuntaan ja sen jälkeen 22x95 toiseen suuntaan, joiden yli ajan poikittain. Se kestää hyvin, nyt siellä seisoo kaksi skootteria ja yksi pulkka odottamassa lumen ja kylmän tuloa
. Raot eivät kuitenkaan ole niin suuria kuin ajattelet.
Minulla on tavallinen 22x95 reglar cc 600 autotallissa kahdelle skootterille. Se on kestänyt useita vuosia. Skootteri painaa toki jonkin verran, mutta paino jakautuu suhteellisen suurelle alalle. Tavallinen terassi ei romahda, vaikka kolme aikuista henkilöä seisoo vierekkäin...
Se vetää melko paljon lunta, joten kuinka paljon tilaa olet ajatellut jättää alle? Minä valoin itse laatan ja laitoin päälle karkean uritetun maton. Vedän sen maton vain ulos, kun se pitää tyhjentää. Toimii loistavasti.