Keittiössämme sahasimme auki sisäkaton (1
Noin: 1x0,5m) tarkistaaksemme erään asian.

Höyrysulku on asetettu takaisin, mutta käsityöläiset ovat päättäneet olla sulkematta koko reikää lastulevyllä. (katso kuva). Se on juuri siinä kohdassa, jossa jääkaappi ja pakastin tulevat olemaan.

Onko tämä jotain, mitä minun pitäisi huomauttaa, että he korjaavat siitä toiminnallisesta näkökulmasta. Esteettisesti sillä ei ole merkitystä, koska se on piilossa keittiössä.
 
  • Avoin alue keittiön yläkaapin ja katon välissä, punaisella ympyröity osio. Kipsilevy puuttuu, höyrysulku on paikoillaan.
  • Punaisella ympyröity reikä keittiön katon sisällä, höyrynsulkumuovi näkyvissä. Reikä ei ole täysin peitetty lastulevyllä.
Lastulevy on vain mekaaninen suoja. Jos on kaappeja, jotka täyttävät tämän tehtävän, se käy yhtä hyvin.
 
  • Tykkään
Guybrush666
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.