Keittiössämme sahasimme auki sisäkaton (1
Noin: 1x0,5m) tarkistaaksemme erään asian.
Höyrysulku on asetettu takaisin, mutta käsityöläiset ovat päättäneet olla sulkematta koko reikää lastulevyllä. (katso kuva). Se on juuri siinä kohdassa, jossa jääkaappi ja pakastin tulevat olemaan.
Onko tämä jotain, mitä minun pitäisi huomauttaa, että he korjaavat siitä toiminnallisesta näkökulmasta. Esteettisesti sillä ei ole merkitystä, koska se on piilossa keittiössä.