2 087 lukukertaa ·
4 vastausta
2k lukukertaa
4 vastausta
Lastulevy vai kovalevy Kiireellinen
Olen järjestelemässä autotallia.
Olen purkanut 12 mm lastulevyt sisäseinistä ja katosta.
Olen rakentamassa 60 mm tuuletusväliä.
Seinät ja katto eristetään selluvilla-eristyksellä, mikä tarkoittaa, ettei höyrysulkua käytetä, sillä sen täytyy hengittää.
(Lisäksi metin on tarkoitus olla vain plussan puolella - ei Bahama)= lisätuki höyrysuluttomuudelle.
Kun soitin niille, jotka tekevät ruiskutuseristyksen, he sanoivat, että minun pitäisi käyttää tavallista kovalevyä öljykarkaistun sijaan, koska ei-öljykarkaistu hengittää paremmin.
Nyt kysymykseni on: Voinko käyttää seinissä ja katossa olleita lastulevyjä, vai teenkö jotain tyhmää silloin?
Olen purkanut 12 mm lastulevyt sisäseinistä ja katosta.
Olen rakentamassa 60 mm tuuletusväliä.
Seinät ja katto eristetään selluvilla-eristyksellä, mikä tarkoittaa, ettei höyrysulkua käytetä, sillä sen täytyy hengittää.
(Lisäksi metin on tarkoitus olla vain plussan puolella - ei Bahama)= lisätuki höyrysuluttomuudelle.
Kun soitin niille, jotka tekevät ruiskutuseristyksen, he sanoivat, että minun pitäisi käyttää tavallista kovalevyä öljykarkaistun sijaan, koska ei-öljykarkaistu hengittää paremmin.
Nyt kysymykseni on: Voinko käyttää seinissä ja katossa olleita lastulevyjä, vai teenkö jotain tyhmää silloin?
Suosittelisin sinua vaihtamaan OSB-levyihin seinissä, ne ovat todella hyviä asioiden kiinnittämiseen, lastulevyt eivät ole kestäviä ja miksi sinun pitäisi käyttää masoniittia, se on minulle arvoitus, sillä se on kai materiaali, joka ei täytä mitään hyötyä ollenkaan! "rakentaja kokopäiväisesti"
Klikkaa tästä vastataksesi