8 037 lukukertaa ·
5 vastausta
8k lukukertaa
5 vastausta
Laskea kattoa..metallikiskot..
Aion asentaa alasvaloja kattoon, joten minun on laskettava kattoa 45 mm. Mietin metalliprofiilien käyttöä puun sijaan, mutta en ole koskaan käyttänyt niitä. Toimisiko tämä? Jos teillä on kuvia, se olisi loistavaa! Mikä väli pitäisi olla sisäkatossa, 30cc vai 60cc? Aion asentaa tämän jo olemassa olevaan kipsilevykattoon.
Ystävällisin terveisin, Dadde
Ystävällisin terveisin, Dadde
Se ei ehkä ole täysin helppoa ripustaa uutta kattoa suoraan kipsikattoon.. Ainakaan jos et löydä runkopuita, joihin itse kipsikatto on kiinnitetty, ja kiinnittää uusia runkopuita niihin..
Revi alas vanha kipsi, muuten menetät huonekorkeutta ja voit ehkä käyttää olemassa olevia runkopuita lisäksi..
Revi alas vanha kipsi, muuten menetät huonekorkeutta ja voit ehkä käyttää olemassa olevia runkopuita lisäksi..
Vanhojen sääntöjen mukaiset ovat 30cc, joten ajattelin kiinnittää metallisäännöt niihin. Ajattelin avata vanhan katon vain niistä kohdista, joissa spotit tulevat olemaan, jotta saan purkit mahtumaan. On helpompaa asentaa VP-putket, jos lasken kattoa 45mm. Minulla on tasainen ulkokatto, joten siellä ei ole kovin paljon tilaa kaapeleille ja purkeille.
Lisää vinkkejä ja ideoita?
Mitä metallisäännöt maksavat?
Missä niitä on saatavilla Göteborgissa
Ystävällisin terveisin/Dadde
Lisää vinkkejä ja ideoita?
Mitä metallisäännöt maksavat?
Missä niitä on saatavilla Göteborgissa
Ystävällisin terveisin/Dadde
Suuri kysymys.... Onko olemassa oleva katto mitoitettu kantamaan vielä yksi katto?
Plåtreglar 45 maksaa noin 17 kruunua metri jossain, ja sekundääriprofiili alakattoon samassa hintaluokassa... Missä niitä löytyy Göteborgissa?
Todennäköisesti juuri plåtreglar kasvaa rakennustarvikeliikkeessä
Henkilökohtaisesti ottaisin sekundääriprofiileja kaksinkertaisella kerroksella, mutta se olen minä... Jos nyt olemassa oleva katto kestää vielä 15 kg/neliömetri.
Plåtreglar 45 maksaa noin 17 kruunua metri jossain, ja sekundääriprofiili alakattoon samassa hintaluokassa... Missä niitä löytyy Göteborgissa?
Todennäköisesti juuri plåtreglar kasvaa rakennustarvikeliikkeessä
Henkilökohtaisesti ottaisin sekundääriprofiileja kaksinkertaisella kerroksella, mutta se olen minä... Jos nyt olemassa oleva katto kestää vielä 15 kg/neliömetri.
Klikkaa tästä vastataksesi