120 273 lukukertaa ·
4 vastausta
120k lukukertaa
4 vastausta
Laske kuinka paljon terassilautaa tarvitaan?
Istun ja suunnittelen ulkoterassia ja yritän nettisivuilta selvittää suurin piirtein, kuinka paljon se tulee maksamaan.
Tietääkö kukaan yksinkertaista tapaa laskea suurin piirtein, kuinka monta juoksumetriä laudoitusta menee minun terassilleni?
toinen pohdinta, mihin suuntaan laudoituksen tulisi olla auringon ja muiden tekijöiden huomioon ottaen?
Tietääkö kukaan yksinkertaista tapaa laskea suurin piirtein, kuinka monta juoksumetriä laudoitusta menee minun terassilleni?
toinen pohdinta, mihin suuntaan laudoituksen tulisi olla auringon ja muiden tekijöiden huomioon ottaen?
Viimeksi muokattu:
Riippuu vähän siitä, minkä leveyden aiot valita terassilaudoille. Itse aion rakentaa meidän verannan 28x120 ja siihen menee 8 juoksumetriä/neliömetri.
istun myös pohtimassa sitä:
120 mm leveä, 5 mm rako -> 125 mm -> 1000/128=8 -> 8 m/m2
jätettä sen sijaan, minun kauppiaani sanoo, että heidän painetut toimitetaan 300 mm pituusväleissä, ja cc = 600 palkeissa minun pitäisi pystyä poimimaan tarkalleen oikeat pituudet, ja saamaan käytännössä ei yhtään jätettä. Hän uskoi pariin prosenttiin. Minä pelkäsin jopa 25-30 %
120 mm leveä, 5 mm rako -> 125 mm -> 1000/128=8 -> 8 m/m2
jätettä sen sijaan, minun kauppiaani sanoo, että heidän painetut toimitetaan 300 mm pituusväleissä, ja cc = 600 palkeissa minun pitäisi pystyä poimimaan tarkalleen oikeat pituudet, ja saamaan käytännössä ei yhtään jätettä. Hän uskoi pariin prosenttiin. Minä pelkäsin jopa 25-30 %
Tämä linkki on hyödyllinen
Beijers trallväljare
Beijers trallväljare
Klikkaa tästä vastataksesi