8 725 lukukertaa ·
21 vastausta
9k lukukertaa
21 vastausta
Laiterasia
Minulla on halpamalli "Hole in One" -työkalusta, jossa on kaksi piikkiä magneettien sijasta, jotka painetaan levyn läpi, ja tässä mallissa johdot suojataan keskiporaukselta. Ei suoraan hyvä muiden syiden takia, mutta ei riskiä vahingoittaa mitään.pbengtsson sanoi:Ei ole parasta ruuvata ollenkaan, magneetit paikalle, aseta levy ja tee reikä, sitten ruuvataan se kiinni. Jos tulee virhe, on suhteellisen helppoa säätää reikää veitsellä tai raspilla. Joskus ruuvi voi auttaa, jos työskentelet yksin. Mutta jos kaapelit ovat rasioissa, ole varovainen, joskus pitää merkitä reikä, ottaa levy pois ja porata se loppuun.
Onko riskiä vahingoittaa kaapelointia "oikeassa", jota esimerkiksi jula myy? Eli meneekö pora suojaamattomana rasiaan?
Jaså, sellaisen olen ostanut.myrstack sanoi:Minulla on "Hole in One" -halpamalli, jossa on kaksi tappia magneettien sijasta, jotka painetaan levyn läpi, ja tässä mallissa kaapelit on suojattu keskiterältä. Ei suoraan hyvä muista syistä, mutta ei riskiä vahingoittaa mitään.
Onko riski, että oikean mallin, kuten Julan myymän, kaapelointi vahingoittuu? Eli meneekö pora suojaamattomana laatikkoon?
Miksi se ei ole hyvä?.
En väitettä, että se olisi hyvä. Kysyn, onko poranterä vaarassa vahingoittaa sitä FK:ta, joka sijaitsee rasiassa, jos vedät kaapelit ennen kuin gyproserat.wanegardh sanoi:
Normaalisti reikäsauma kulkee rei'ityssahalla rasian ulkopuolella tai enintään koskettaa sen reunaa, jos tähtäät vinoon. Kuitenkin sinulla on keskittämisporanterä keskellä, joka voi vahingoittaa kaapelointia, jos sitä ei ole suojattu siltä. Halpa mallini peittää poran kärjen, joten siinä ei ole riskiä, mutta mietin ostaa magneettimallin sen sijaan. On ikävää työntää piikkejä kipsin läpi ja tähtäillä väliin, ja tehdä sitä OSB-levyihin on täysi helvetti.
Klikkaa tästä vastataksesi