11 133 lukukertaa ·
4 vastausta
11k lukukertaa
4 vastausta
Laatuero, Norgipsin ja Gyprocin kipsilevyt?
Onko laadussa eroa Norgipsin ja Gyprocin kipsilevyjen välillä? Ajattelen ensisijaisesti Ruotsin standardia, "normaali" koko 13x1200x2400 kummankin valmistajan tuotteissa. Kun katsoo Gyprocia Beijerillä, joutuisi melkein maksamaan kaksinkertaisen hinnan verrattuna Norgipsin levyihin Hornbachissa tai Bauhausissa. Vastaako tuo hinnanero levyjen laatua?
Ei, vain Beijer on kalliimpi kuin kaikki muut, jos sinulla ei ole alennusta.... sama Gyproc-levy bygghemma.se (XL-bygg) -sivustolla 15 kr vähemmän per levy...
Sen sanottuna, voin suositella gyprocin uutta ergolite kipsilevyä, 25 % kevyempi kuin perinteiset levyt... se helpottaa huomattavasti. Mutta ne maksavat hieman enemmän tietenkin...
Sen sanottuna, voin suositella gyprocin uutta ergolite kipsilevyä, 25 % kevyempi kuin perinteiset levyt... se helpottaa huomattavasti. Mutta ne maksavat hieman enemmän tietenkin...
Sitä arvasinkin. Voimakas lisämaksu.
Mutta entäpä Norgips? Hornbach ja Bauhaus ottavat noin 60:- levyltä ennen erilaisten alennusten vähentämistä.
Se on melko paljon halvempaa, vaikka vertaisi Byggahemmasin hintaan Gyprociin.
Miten se voi erota niin paljon, jos levyissä ei ole laatueroa?
Voivatko kipsilevyt olla tuote, jossa sanonta "saa mitä maksaa" ei pidä niin hyvin paikkaansa?
Mutta entäpä Norgips? Hornbach ja Bauhaus ottavat noin 60:- levyltä ennen erilaisten alennusten vähentämistä.
Se on melko paljon halvempaa, vaikka vertaisi Byggahemmasin hintaan Gyprociin.
Miten se voi erota niin paljon, jos levyissä ei ole laatueroa?
Voivatko kipsilevyt olla tuote, jossa sanonta "saa mitä maksaa" ei pidä niin hyvin paikkaansa?
Olen asentanut koko kellarin Norgipsillä eikä levyissä ollut mitään vikaa. Itse asiassa ne olivat huomattavasti parempia kuin levyt, jotka ostin lautatarhalta, koska niitä säilytettiin sisätiloissa (Bauhaus). Kaikki levyt olivat suoria ilman kolhuja tai vastaavaa.
Olen juuri kipsannut autotallin Gyprocilla, ei ongelmia, mutta sain alennuksia, joten ei kannattanut mennä Bauhausiin.
Olen juuri kipsannut autotallin Gyprocilla, ei ongelmia, mutta sain alennuksia, joten ei kannattanut mennä Bauhausiin.
Klikkaa tästä vastataksesi