1 926 lukukertaa ·
8 vastausta
2k lukukertaa
8 vastausta
Mistä ostaa Gyproc Habito vahvistettu kipsilevy?
Etsin kolmea Gyproc Habito -levyä, mutta en löydä yhtään jälleenmyyjää, jolla olisi varastossa. Onko se poistunut valikoimasta? Onko olemassa enemmän tai vähemmän identtisiä levyjä, kuten Norgips, joita voisi käyttää sen sijaan? Tarvitsen todella tukevan ruuvi- ja iskunkestävän levyn projektiin ja luulen, että Habito on ainoa järkevä vaihtoehto.
Missä päin maata asut? Kun menet heidän kotisivuilleen, voit nähdä jälleenmyyjät.R RocketScienceSmurf sanoi:Etsin kolmea Gyproc Habito -levyä, mutta en löydä yhtään myyjää, joka pitäisi niitä varastossa. Onko se lopetettu? Onko esimerkiksi Norgipsilta olemassa enemmän tai vähemmän identtisiä levyjä, joita voi käyttää sen sijaan? Tarvitsen todella kestävän ja iskunkestävän levyn projektiin, ja luulen, että Habito on ainoa järkevä vaihtoehto.
myydään useimmissa rakennustarvikekaupoissa, kuten Beijer.R RocketScienceSmurf sanoi:Olen etsimässä kolmea Gyproc Habito -levyä, mutta en löydä yhtään kauppaa, joka niitä varastossa. Onko se poistunut? Onko esimerkiksi Norgipsilla vastaavia levyjä, joita voisi käyttää sen sijaan? Tarvitsen vahvan ruuvin- ja iskunkestävän levyn projektiin ja uskon, että Habito on ainoa järkevä vaihtoehto.
mutta kysymys, mihin aiot käyttää sitä?
Monet käsittävät levyn ja sen toiminnon täysin väärin.
Beijerillä ei ollut sitä varastossa ja he olivat lisäksi kiinni, kun aioin käväistä ja kysyä, jos he voisivat tilata sen minulle. Voit mielelläni kuvata, miten sitä on tarkoitus käyttää ja mitkä ovat sen vahvuudet ja edut, niin voin arvioida, onko se sopiva minulle.O oliven1 sanoi:
Asun Jönköpingin alueella ja vinkkien perusteella poikkesin tänä aamuna Optimalle. Heillä oli vastaava levy Knaufilta kotona, joten se saa kelvata. 👍
ei voi ripustaa paljon painavampia asioita kuin tavallisessa kipsissä.R RocketScienceSmurf sanoi:
ei ehdottomasti korvaa osb tai plyfa.
se kestää hyvin kuormaa yhteen suuntaan, mutta ei lainkaan momenttia.
joten kuvan tai vastaavan kiinnittäminen ei ole ongelma, mutta täysin unohda sellaiset, joissa on momenttia, kuten käsijohteet, keittiö, hattuhylly, koukut jne.
Klikkaa tästä vastataksesi