10 930 lukukertaa ·
10 vastausta
11k lukukertaa
10 vastausta
Laatta viidakko Puolassa ...
Aion matkustaa Gdyniaan sunnuntaina ja mitä pitäisi etsiä mitkä merkit voisi luokitella "hyväksi laaduksi" kun on kyse kaakeleista laatoista. Italialaiset tehtaat ovat ilmeisesti yleisiä, joista voi lajitella?
Esimerkiksi Imola ja Saloni pitäisi löytyä Puolasta?
Tarvitsen vähän enemmän lihaa luiden ympärille siitä, mikä on laatua ja mikä on roskaa.
Esimerkiksi Imola ja Saloni pitäisi löytyä Puolasta?
Tarvitsen vähän enemmän lihaa luiden ympärille siitä, mikä on laatua ja mikä on roskaa.
Hei
Me aiomme myös matkustaa Gdyniaan ja ostaa paljon kaakeleita ja klinkkeriä sunnuntaina
tunnen myös hieman sitä, mihin Puolassa pitäisi matkustaa
ennen kaikkea tunnen, että voi olla vaikeaa tulla ymmärretyksi, kun ei osaa puolaa.
Ei vastaus kysymykseesi mutta....
Me aiomme myös matkustaa Gdyniaan ja ostaa paljon kaakeleita ja klinkkeriä sunnuntaina
tunnen myös hieman sitä, mihin Puolassa pitäisi matkustaa
ennen kaikkea tunnen, että voi olla vaikeaa tulla ymmärretyksi, kun ei osaa puolaa.
Ei vastaus kysymykseesi mutta....
Laatu näkyy hintalapussa
. Tuotu modekalel ei ole paljon halvempaa Puolassa kuin Ruotsissa, voin arvata. Itse valitsisin puolalaisvalmisteista ja valitsisin yhden kalliimmasta lajista (jos löytäisin jotain mistä pidän)... silloin luottaisin siihen, että laatu on kunnossa
. Älä unohda tarkistaa, että ostat kaikki paketit samasta poltosta (lot nr?) välttääksesi sävyerot. Tämä sääntö pätee myös Puolassa. Ostamalla border, porraspäät ja muut hienoudet kaakelitien varrella voi säästää paljon, jos vain löydät jotain mistä pidät.
Onnea matkaan!
gaia
Onnea matkaan!
gaia
Missä Puolassa aiotte tehdä ostoksia? Siis missä liikkeessä? Koko Gdynian aluehan on täynnä pieniä kaakelikauppoja, pitääkö jotain erityistä ottaa huomioon?
/Elin
/Elin
Nyt en tiedä mikä teksti on pakkauksissa, mutta yleensä siinä on tietty numero, joka tarkoittaa, että paketti tulee samasta erästä, joka on poltettu samaan aikaan ja samasta materiaalierästä. No joo, ymmärrät varmasti. Lue tarkkaan kaikki paketit niin, että ne kaikki ovat samanlaisia... löydät nopeasti numeron, jota sinun pitää katsoaDraven sanoi:
Onnea ostoksiin!
gaia
Me olimme Puolassa viime syksynä ja ostimme mm. kaakeleita Castoramasta ja Praktikerista. Emme ole todellakaan mitään kaakeleiden asiantuntijoita, mutta se, mitä valitsimme keittiöön, maksoi noin 100 kr/m2. Kun "kaakelipoikamme" laittoi sen keittiöön, hän arvioi hinnaksi noin 700 kr/m2 täällä kotona. Siinä teimme todella hyvän kaupan ;D
Nyt oli eräs kaveri, joka oli Praktikerin palveluksessa ja laittoi kaakelit kärryymme, joten minulla ei ole aavistustakaan, jos ne on poltettu samaan aikaan, mutta kaakelimme ovat väriltään kirjavia/vaihtelevia, joten sitä ei ainakaan huomaa.
Totta kai on sekä halvempia että kalliimpia kaakeleita kuin ne, jotka me ostimme. Ainoa virhe, jonka teimme, oli väärin laskeminen, joten kun kaakelit loppuivat, puuttui 3 (!) laattaa.
Nyt oli eräs kaveri, joka oli Praktikerin palveluksessa ja laittoi kaakelit kärryymme, joten minulla ei ole aavistustakaan, jos ne on poltettu samaan aikaan, mutta kaakelimme ovat väriltään kirjavia/vaihtelevia, joten sitä ei ainakaan huomaa.
Totta kai on sekä halvempia että kalliimpia kaakeleita kuin ne, jotka me ostimme. Ainoa virhe, jonka teimme, oli väärin laskeminen, joten kun kaakelit loppuivat, puuttui 3 (!) laattaa.
Terve!! Olen ruotsalainen kansalainen, joka nykyään asuu Puolassa.. Joten jos on jotain, mitä haluaisitte ostaa Puolasta tai jos mietitte jonkin tietyn tuotteen hintaa, voitte vain lähettää sähköpostia minulle jocke_rik@hotmail.com Tämä voi olla mitä tahansa maan ja taivaan välillä.. Täältä löytyy kaikkea ja erittäin hyvään hintaan... Voi hyvin
Ostin turkkilaisen lattialaatan 20x20 noin 90 kr/m2, sama laatta myydään Bauhausissa 199 kr.gaia sanoi:
Olen hyvin epäileväinen siitä, onko Euroopasta tänä päivänä oikeasti huonoa laattaa, jos se näyttää hyvältä, niin se on hyvä.
Laatan valmistaminen ei ole mikään avaruustiede, sitä on osattu tehdä tuhansia vuosia.
Eroja voi olla pintarakenteessa, keramiikan kiilto lasituksen läpi, koon epäsäännöllisyydet ja muut yksityiskohdat.
Katso mitä laatikossa lukee, onko se pakkasenkestävä, kestääkö se lattialämmityksen, minkä kulutusluokan se täyttää jne. Eli ihan samat asiat, joita tutkitaan kotonakin.
Kylpyhuonelaatta ei kestä autotallissa, ja autotallilaatta on liian ruma kylpyhuoneeseen.
Klikkaa tästä vastataksesi