Hei,

Minulla on tiilitalo ja tarvitsisin korjata osan saumoista. Olen kokeillut esimerkiksi husfixiä, mutta se on liian vaalea...

Miten olisi parasta tehdä, jotta alkuperäinen rakenne ja väri saataisiin vastaavaksi?
 
sekoita hiekka+ kalkki + vesi.
Väri ja rakenne riippuvat hiekan väristä ja hienojakoisuudesta
gaia
 
ok, kiitos vastauksesta mutta ajattelin että ehkä olisi ollut jonkinlaiset valmiit pitopaikat joissa on se oikea 70-luvun tunnelma ;D

Muussa tapauksessa, mistä löytää harmaata hiekkaa??
 
Harmaa väri 70-luvulla käytetään nimitystä cement.
 
Aha, nyt tiedän etten tiedä jos vitsailet mutta :-[

Luulin että käytettiin laastia eikä cement, mutta se toimii ehkä yhtä hyvin..
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.