Ehdottomasti ei muovia, se on ainakin minun neuvoni. Rakennan myös mökkiä.

Aiotko laittaa suihkukaapin, koska et aio laittaa mitään pintakerrosta seinille?
 
Hei!

Kyllä, aion käyttää suihkukaappia, koska se on paljon kätevämpi kuin tehdä oikea suihkunurkka. Ainoa haittapuoli on, että siitä tulee korkeampi kuin jos olisin tehnyt suihkunurkan.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.