Hei! Uusi foorumilla, kirjoitin juuri papereihin meidän ensimmäisestä talosta tänään :D
Koska en voi elää ilman autotallia, olin iloinen kun löysimme rivitalon, jossa on poikkeuksellisen hyvä autotallipotentiaali. Saan yhteensä 45 neliötä, jos puran seinän entiseen varastoon, jolloin saan sisään kaksi autoa peräkkäin ja avaan aukon entiseen tv-huoneeseen, jossa voin olla työpöytä jne. Mitä mieltä olette alla olevasta kuvasta:
garage.jpg
Minulla on pääsy U200 teräspalkkeihin, joita voisin käyttää tarpeen mukaan, mutta olisi paras vain purkaa jos se onnistuu, ei ole mitään varastoseinän yläpuolella, joka jatkuisi ja tukisi yläkerran yli olohuonetta. Vai voiko se tukea olohuoneen lattiaa?, jos en erehdy, esittelystä oli kyse kevytbetoniseinästä...

Terveisin Rickard

Yritän vastata kysymyksiisi, vaikka haluaisin tietää enemmän talosta. Mutta, jos autotallin avaus on päätyseinässä ja sinulla on puupalkisto, lattiapalkeillesi pitäisi olla liitetty päällekkäin sillä seinällä, johon haluat oven avauksen. Jos näin on, voit ilman muuta poistaa väliseinät, jotka olet merkinnyt punaisella. Ei myöskään pitäisi olla estettä oven avaamiseen TV-huoneeseen. Jos haluat leveämmän avauksen, on sopivaa tehdä kannatinrakenne. Muuten, onnea talosta! Nyt sinulla ei tule olemaan mitään vapaa-ajan ongelmia!

Kiitoksia! Kyllä, nyt minulla on uusi harrastus! Mutta sellainen on vain hauskaa! Minulla on myös paljon tekemistä tulevaisuudessa (uudet sisäkatot, keittiö ja kylpyhuone). Talo on kuten sanottu rivitalo, meidän osamme on suunnilleen keskellä, tiilirakennus, rakennettu vuonna 1962, molemmilla puolilla meidän on siis samanlaista jollekin toiselle. Joten autotallin ovi on itse asiassa hyvin pitkällä pitkällä sivulla pohjakerroksessa, joten varastossa on oikeastaan ​​vain yksi seinä maan alla, sivuilla on naapureita.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.