Onko eri merkkien välillä laatueroja vai ovatko ne samanarvoisia? Millaisia ovat Byggmaxin levyt? Kaikki näkemykset ovat tervetulleita.

vaikeampi saada hyvä saumaus byggmax-levyjen väliin

+ että viimeiset 10, jotka ostin, eivät olleet lainkaan samaa laatua kuin ne 50, jotka ostin vuosi sitten :(

ne natisevat enemmän ja kuulostavat siltä, että ne murtuvat, kun niitä kantaa...

mutta ne ovat halpoja :)

Laatuerot ovat olemassa myös kipsilevyjen välillä.
Byggmax kipsilevyt tulevat suoraan valmistuksesta - eli ovat tuoreita. Näillä on siis suurempi kosteus.

Jos sinulla on raakapontti tai OSB taustalla, mielestäni voit käyttää halvempaa vaihtoehtoa.

Halvempia? Minä maksan vähemmän danogips-levyistäni kuin mitä byggmax ottaa omistaan.... 8)

Muokkaa: Ei sittenkään, maksan 5 äyriä enemmän. Okei, byggmax myy "halpoja" levyjä.

Huomasin, että Silvanilla oli hyvät hinnat danogipsille. Itse asiassa halvempaa kuin Byggmaxilla.

Vinkki: Tee laskelma kuinka paljon tarvitaan.
Sitten pyydä tarjoukset "kaikilta".
Minun tapauksessani Beijer bygg oli halvin. :o

Jostain syystä he eivät kuitenkaan lopulta olleet valintamme. En muista kuka se lopulta oli, se oli aikamoista ostamista jonkin aikaa. :)

Ostamamme kipsi on Norgips. Se on täysin OK. Meillä on Norgipsiä sekä seinissä että lattiassa.

Olen käyttänyt sekä byggmaxin että muiden "merkkien" kipsilevyjä enkä ole huomannut mitään eroa niissä.

>Tapauksessani Beijer bygg oli halvin

No jopas. Yleensä he ovat kalleimpia, jos katsotaan hinnaston mukaan. Ilmeisesti kannattaa tarkistaa hinnat huolellisesti.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.