Hei!
Asun talossa, jossa on kellari. Talo seisoo niin kutsutulla hiekkapedillä. Talo on pääosin salaojitettu. Hyvin tehty ja salaojapumpulla varustettu. Muutaman vuoden kuluttua asensimme toisen pumpun kellarirappujen kaivoon. Saamme silti kosteutta kellarin lattialle. Moni alan ammattilainen on tullut ja raapinut päätään. Sitä enempää siitä. Ilman että käyttää omaisuuden. Olemme ostaneet hengittäviä lattiamattoja. Voiko asentaa napsahtavaa lattiaa, jossa on reiät ja joka on alapuolelta muovia, ja sitten meidän lattiamatto? Laitoin kuvan sellaisesta laatasta, jota ajattelen. Kiitos etukäteen. Jimmie

• Musta rei'itetyt muoviset lattiaklikkilaatat, pino lähellä toista laattaa nojaten, sopivat kosteudenhallintaan kellarilattialla.
BirgitS
On olemassa mattoja, jotka on tarkoitettu kellareihin, joissa on kosteusriski. Sellaisia voi laittaa suoraan betonin päälle.
Haluatko sellaisen maton vai jonkin muunlaisen?

Saattaa olla riski, että tuntee noiden laattojen kuvioinnin maton läpi.

BirgitS BirgitS sanoi:
On olemassa mattoja, jotka on tarkoitettu kosteudelle alttiisiin kellareihin. Sellaisia voi laittaa suoraan betonin päälle.
Onko sellainen matto, jota haluat sinne vai joku muu laji?

Saattaa olla riski, että maton läpi tuntuu niiden laattojen kuvio.
Olen jo laittanut sellaisen maton. Tämä on alkanut haista. Siksi olen poistanut sen jälleen. Liian suuri kosteus, joka tulee vähän silloin tällöin. Ehkä pitää kokeilla muovilaatikoilla. Katso miltä tuntuu.

Jos muoviruudut ovat löysästi lattialla, ne liikkuvat. Joten sinun täytyy kiinnittää muutamia ruutuja tasaisin välein, kunnes ne pysyvät paikallaan. Vaikka valitsisitkin mallin, jossa on sileä yläpuoli, tulet näkemään ja tuntemaan saumakohdat maton läpi. Olen aiemmin käyttänyt Bergoa parvekkeella ja minulla on sitä nykyään osana nostolavaa, joten pidän niistä, mutta en niiden käytöstä tuulettavana lattiapintana maton alla.

Jos lattia on niin kostea, ehkä käyttäisin pelkästään Bergoa, koska tämä ei ole suoraan kellari, joka vaatisi enemmän sisustusta. Sitten on Platon-mattor ja vastaavat, mutta se ei ole minun alaani.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.