Hei!
Tarvitsenko laittaa remonttikipsilevyä keittiön seinille, joissa seinät koostuvat sinibetonista, mikäli seinät ovat suorat sen jälkeen kun olen purkanut vanhan keittiön? Vai onko aina helpompaa rakentaa uusi keittiö, kun remonttikipsi on paikallaan? Kumpi on sitten helpompaa, ruuvata vai liimata kipsi kiinni?
Terveisin
Henek