Meillä on vanha (1957) betonirappu sisäänkäynnin (ulkona) yhteydessä, joka on päällystetty värillisellä rappauksella, 2-3 cm askelmien päällä, ohuempi nousuissa. Rappaus on haljennut useista paikoista, joten olemme nyt poistaneet kaiken, mikä on irtonaista. Joissain paikoissa on myös syntynyt vaurioita alemmassa betonissa. Haluaisin, että rappu tulisi täysin tasaiseksi, jotta voisin myöhemmin päällystää sen laatoilla tai muulla pinnoitteella, jos haluan. Olin ajatellut käyttää hienobetonia, mutta kun olin Hornbachissa ja kerroin rappusista ja iästä, myyjä suositteli heidän tavallista muurauslaastia. Onko se hyvä ratkaisu?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.