Olen sisustamassa autotalliani ja asensin eilen sisäseinään vaakapanelin. Sen takana on 45 eristys / muovi / 120 eristys jne. Valitsin, että jätän panelin lattianpinnasta 22 mm korkeudelle, mutta huomasin vasta asennuksen jälkeen (harrastajapuuseppänä), että eristys näkyy alhaalta. Tätä en ollut ajatellut aiemmin. Nyt haluaisin "tiivistää" tämän "reiän" ja ensimmäinen ajatukseni oli jonkinlainen silikonisauma. Mutta 22 mm on melko korkea, ehkä joku kumilista? Onko kenelläkään ehdotuksia? Ei saisi maksaa maltaita, koska seinää on noin 30 m.

• Läpileikkauskuva sisäseinän rakenteesta: paneeli, 45 mm eriste, muovi, 120 mm eriste. Paneelista lattiasta 22 mm, eriste näkyvissä.
Ei kovin monta vinkkiä, mutta luulen, että olen keksinyt, miten minun pitäisi tehdä joka tapauksessa. Taita rima paneelin taakse ja kiinnitä se dyckert:llä. Näin eristys ei tule näkyviin. Halpa ratkaisu myös.

• Läpileikkaus näyttää eristyksen 45 ja 120 sekä kiinnityklaudan panelin takana.
  • Tallipaneeliseinän rakentaminen autotallissa, jossa on ripustettu puurima ja syvennyksiä ilman näkyvää eristystä. Työkaluja lattialla ja pöydällä.
Staffans2000
Hyvä!
Omavara on paras apuri.

Jos se on vain siksi, ettet halua nähdä eristystä, ehkä laajentuva ikkunaeriste toimii?

• Expanderava ikkunatiivisteteippi CC-Fönsterdrev rullassa, keltainen etiketti.
Solvskaftet Solvskaftet sanoi:
Jos se on vain siksi, että et halua nähdä eristystä, niin ehkä laajeneva ikkunaohjuri voisi toimia?
Hyvä idea. Otan sen mukaan, voi olla ratkaisu.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.