98 lukukertaa ·
2 vastausta
98 lukukertaa
2 vastausta
Kulmat terassirapussa - Apua!
Hei!
Innokas kotirakentaja, joka tarvitsee apua, koska aivoni eivät selvästikään pysty ajattelemaan.
Rakennan pienen terassin talomme etupuolelle ja siihen kuuluvat portaat. Koska portaat rakennetaan olemassa olevan kivirappusen päälle, olen joutunut lähtemään siitä, mitä on jo olemassa.
Olen nyt ongelmassa, kun en saa päähäni, mihin kulmiin minun pitäisi sahata askelmalautojani.
Olkaa hyvä ja auttakaa minua ajattelemaan tai antakaa vinkkejä, miten minun pitäisi edetä.
Kiitos etukäteen!
Innokas kotirakentaja, joka tarvitsee apua, koska aivoni eivät selvästikään pysty ajattelemaan.
Rakennan pienen terassin talomme etupuolelle ja siihen kuuluvat portaat. Koska portaat rakennetaan olemassa olevan kivirappusen päälle, olen joutunut lähtemään siitä, mitä on jo olemassa.
Olen nyt ongelmassa, kun en saa päähäni, mihin kulmiin minun pitäisi sahata askelmalautojani.
Olkaa hyvä ja auttakaa minua ajattelemaan tai antakaa vinkkejä, miten minun pitäisi edetä.
Kiitos etukäteen!
Onko katkaistu sivu yhtä pitkä 90 ja 45 asteen kulmaan leikatulla terassilaudalla? Niitä ei tietenkään voi olla koskaan samanpituisia, jos lautojen määrä on sama. Sahaa yksi pituussuunnassa tai anna sen mennä seuraavan säännön alle niin, että sitä ei näy, niille jotka ovat leikattu 90 asteen kulmassa.
Vaikea selittää, mutta aseta laudat toistensa päälle siellä missä ne kohtaavat saadaksesi niiden leikkauspisteet (edit: sitten leikkaa laudat siellä missä ne leikkaavat toisiaan), sitten sinun täytyy luultavasti lisätä hieman ylimääräistä tukirakennetta leikkauspisteiden alle. Muussa tapauksessa voit lisätä fris:n, jolloin ei ole niin väliä missä terassilaudat kohtaavat, mutta se ei ehkä näytä yhtä hyvältä.
Oletan, että porrasaskelmat ovat täsmälleen yhtä syviä molemmin puolin "kulmaa".
Oletan, että porrasaskelmat ovat täsmälleen yhtä syviä molemmin puolin "kulmaa".
Klikkaa tästä vastataksesi