Aion vaihtaa kellari-ikkunan kuvissa, mutta en oikein tiedä, miten tehdä se, kun se on "muurattu" paikoilleen. Olen vaihtanut kymmeniä ikkunoita puuseiniin, mutta en koskaan betoniseinään. Seinä on tehty 25 cm betoniharkosta. Ei mitään muuta. Miten yleensä tehdään ikkuna betoniseinään? Ovatko karmien alla kiiloja kuten tavallisesti, ja on eristäminen tehty tavalliseen tapaan? Ja sitten tasoitettu ulkopuolelle ja sisäpuolelle, karmia vasten? Vai onko muurattu puukoolauksia, joihin ikkuna on kiinnitetty? Tai miten se voisi olla tehty? Aukolla on hieman erikoiset mitat, 141x67,5 cm. Jos haluan laittaa 14x7-ikkunan, täytyy minun irrottaa rappaus, mutta ehkä minun pitäisi tehdä se saadakseni ikkunan pois? Tai pitäisikö minun sahata karmin irti ja murtaa se pois, jotta rappaus pysyy ehjänä? Mutta silloin minun täytyy lisätä koolaukset "uraan" ja ostaa pienempi ikkuna. Onko joku, joka voisi neuvoa minua? Kiitollinen vastauksesta.