Haluan rakentaa juuri sellaisen seinän jääkaapin viereen. En halua vain ohutta peitelevyä.

Käytetäänkö nykyään puurunkoja vai pelkästään peltiä? En halua, että puu liikkuu ja aiheuttaa halkeamia, mutta toisaalta se on helpompaa työstää innokkaalle harrastelijalle.

Joka tapauksessa, miten tehdään kapea etupuoli? Kapea kaistale kipsilevyä? (En halua puulistaa etupuoleksi)

• Jääkaappi keittiössä ja henkilö näkyvät osittain oviaukossa, osittain piilossa.
Voit itse valita, haluatko reglaroida puulla vai pellillä, ja onhan myös erinomaista yhdistää ja asentaa peltikiskot kattoon ja lattialle ja käyttää puuregleitä niiden välillä, usein on helpompaa ja halvempaa kiinnittää peltikiskot, jos katto ja lattia ovat betonia.

• Tykkään
Dracula
  • Laddar…
F fribygg sanoi:
Valitset itse, haluatko käyttää puuta tai metallia oikeina, ja voit myös yhdistää näitä käyttämällä metallikiskoja katossa ja lattiassa, ja sitten käyttää puuvarastoja niiden välillä. Se on usein helpompaa ja halvempaa kiinnittää metallikiskot, jos katto ja lattia ovat betonia.
Mutta entä työkalut metallirakenteiden työstämiseen? Riittääkö minun peltisakset? Mielestäni on olemassa eräänlainen pihdit, jotka kiinnittävät metallin toiseen metalliin, mutta tämä on vain tarpeen, kun koko runko on metallista. Minulla on betonilattia ja kipsikatto. Kuinka kiinnitetään kipsi metalliin? Tavallinen kipsiruuvi?

Dracula Dracula sanoi:
Mutta entä työkalut metallirankojen kanssa? Riittääkö minun pelti sakset? Muistelen, että on olemassa jonkinlainen pihdit, jotka lukitsevat pellin toiseen peltiin, mutta tämä on vain tarpeen, kun koko kehys on pellistä. Minulla on betonilattia ja kipsikatto.
Vaikuttaa vähän turhalta ostaa työkaluja sille pienelle seinäpätkälle, käytä mitä sinulla on ja lainaa timanttiporan kone lattiaan, jos et omista sitä.

• Tykkään
Dracula
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.