1 593 lukukertaa ·
4 vastausta
2k lukukertaa
4 vastausta
Kuinka siistiä likainen kellarin seinä
Hei!
Aikomuksena on järjestää vino kellarin seinä.
Haluaisin laittaa jonkinlaista levymateriaalia, märkätilakipsilevyä(?), jotta voin sitten maalata. Tarkoitus on olla samalla tasolla lattialämmityskaapin kanssa, joka työntyy ulos noin 4-5 cm.
Seinä itsessään on aaltoileva, eroaa varmaan 5-6 cm korkeimman ja matalimman kohdan välillä. Rakennettu sekoituksesta valettua betonia, lecaharkkoja, kipsilevyjä, vanhoja "reikäbetoniharkkoja".
Vinkkejä koolauksen tekemiseen?
Jonkinlainen säädettävä teräsranka?
Pitäisikö minun tasoittaa seinä ensin?
Aikomuksena on järjestää vino kellarin seinä.
Haluaisin laittaa jonkinlaista levymateriaalia, märkätilakipsilevyä(?), jotta voin sitten maalata. Tarkoitus on olla samalla tasolla lattialämmityskaapin kanssa, joka työntyy ulos noin 4-5 cm.
Seinä itsessään on aaltoileva, eroaa varmaan 5-6 cm korkeimman ja matalimman kohdan välillä. Rakennettu sekoituksesta valettua betonia, lecaharkkoja, kipsilevyjä, vanhoja "reikäbetoniharkkoja".
Vinkkejä koolauksen tekemiseen?
Jonkinlainen säädettävä teräsranka?
Pitäisikö minun tasoittaa seinä ensin?
Riippuuhan se siitä, onko seinä vain kosmeettinen, pitäisi riittää.H Hejkomåhjälpmig sanoi:
Etäisyyspalikoiden tyyppiä en tiedä tarkalleen ja googlaamalla en löydä, mutta muuten voi käyttää kahta kiilaa, jotka asetetaan vastakkaisilta puolilta (päällekkäin) teräsprofiilien taakse, kunnes ne peittävät raon takana
Luulen, että ainoa todellinen ero "tavallisen" kipsilevyn ja kostean tilan kipsilevyn välillä on pintakerros (kipsi itsessään on sama = epäorgaaninen)
Klikkaa tästä vastataksesi