Tarkista.

Toisella puolella on tietenkin ongelmia, toisella puolella menee hyvin.

Paul-Staffanstorp
MathiasS sanoi:
Check.

Toisella puolella tulee tietysti ongelmia, toisella puolella menee hyvin.
Tismalleen... mutta hassua kyllä, se on melkein aina sillä puolella, josta pitäisi sahata pois... :x

...tuntuu ainakin siltä...

Oki, nyt ymmärrän, kiitos avusta.
Kun olemme jo tässä ... mikä on ero laminaattiterän ja ... universal-?

• Tykkään
Tilia
  • Laddar…
Aion leikata reiän liesitasolle laminaattitasoon, millä nopeudella pistosahan terää kannattaa käyttää parhaan lopputuloksen saavuttamiseksi? Voin säätää Makita-pistosahani nopeutta 1-6 sekä asettaa heiluritoiminnon eri tasoille myös.

Paul-Staffanstorp
Jos ajaa pistosahalla, voi pitää täyden nopeuden, mutta antaa koneen edetä hitaasti.
Sen sijaan kannattaa hankkia "väärinpäin" olevat terät, joissa hampaat osoittavat alaspäin, jotta ne roiskuvat vähemmän.

Itse käytän aina upotussahaa.

• Tykkään
Mjolnir
  • Laddar…
Paul-Staffanstorp Paul-Staffanstorp sanoi:
Jos käytät pistosahaa, voit käyttää täyttä nopeutta, mutta anna koneen edetä hitaasti.
Sinun on kuitenkin hankittava "väärinpäin" olevat terät, joissa hampaat osoittavat alaspäin, jotta ne eivät repeä niin paljon.

Itse käytän aina sukellussahaa.
Ostin bosch-terät laminaatille. Hampaat näyttivät olevan täysin suorat ilman kulmaa.

Nämä ostin, suorilla hampailla. Oletan siis, ettei sillä ole merkitystä, kummalta puolelta sahaan?

• Bosch-vannesahanterät suorilla hampailla, kolme kappaletta, laminoinnille erikoistuneet.
  • Tykkään
Adel Antoun
  • Laddar…
Paul-Staffanstorp
M Mjolnir sanoi:
Nämä ostin, joissa on suorat hampaat. Oletan siis, että ei ole merkitystä kummalta puolelta sahaan?
Ok... en ole itse asiassa koskaan kokeillut.

Tiedän vain, että alaspäin suuntautuvilla hampailla voi sahata ylhäältä, mutta ylöspäin suuntautuvilla hampailla, mikä on yleisintä, kannattaa sahata takapuolelta, jotta minimoidaan lohkeilu.

Olen käyttänyt niitä Bosch-teräitä vähän ja ne toimivat hyvin, ajan ilman heiluritoimintoa.

A AndersS sanoi:
Olen käyttänyt noita Bosch-teroja vähän ja ne toimivat hyvin, käytä ilman heiluritoimintoa.
Mahtavaa, se toimii varmasti hyvin :)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.