Minkä kiven olet löytänyt peittämään 60 cm albapalkkia? :D

(En oikeastaan pidä albapalkista, jos noin 10 % maailman hiilidioksidipäästöistä johtuu betonista/sementistä, meidän täytyy löytää muita rakennusmenetelmiä - luonnonkivi olisi niin mahtavaa, mieti jos olisi voinut keskittää kynnyksen hieman, ja sitten lyödä kivestä pyöristetyn uran niin että sai sekä kallistuksen/vedenpoiston ulospäin että vesilistan syvemmälle - esteettisesti, ympäristöystävällisesti ja toimivuuden kannalta huippua! ...mutta kyllä, laajennamme, ja näyttää siltä että albapalkki...:confused:)

B Bor i trähus från 1920 sanoi:
Minkä kiven olet löytänyt peittämään 60 cm albapalkin?:D

(En oikeastaan pidä albapalkista, jos noin 10 % maailman hiilidioksidipäästöistä johtuu betonista/sementistä, meidän on löydettävä muita rakennusmenetelmiä - luonnonkivestä tulisi todella hyvä, ajattele, jos voisi keskittää kynnyksen vähän ja sitten piirtää pyöristetyn kannan kivestä, jotta saataisiin sekä kaltevuus/vedenpoisto ulospäin että syvemmälle asettunut vesiura - esteettisesti, ympäristöystävällistä ja toiminnallisesti huippua! ...mutta kyllä, laajennamme, ja se näyttää olevan albapalkki...:confused:)
Peitetään näkyvä osa, joka on 20-30 cm.

Luonnonkivi toimii kyllä erinomaisesti, jos on puurakenne. Mutta tietenkin paljon työtä.
Laatassa se toimii valtavana kylmäsiltana.

Kestävä rakentaminen oikeasti on kiinnostavaa monin tavoin, ja juuri vaahtolasi on uskomaton materiaali.
On olemassa eristeelementtejä foamglasilta ja joltain toiselta valmistajalta Saksassa, ehkä se oli glapor.

Foamglas on todella kallista täällä Suomessa.

Aha, meillä on 40 cm näkyvissä, ajattelin että sinulla olisi suunnilleen saman verran jos sinulla on 60 cm albapalkki. Sitten minulla on edelleen sama ongelma. Olen myös harkinnut Tjälldens hybridisokkelia albapalkin sijaan, he suosittelivat verkkoa rappauksella ulkopuolelle... mutta jatkan haaveilua luonnonkivestä.
(Yes, minulla on bjälklag - ei maanvarainen laatta vaan perusmuuri täynnä vaahtolasia, lämminperustus/moderni mullbänk)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.