1 751 lukukertaa ·
4 vastausta
2k lukukertaa
4 vastausta
Kuinka purkaa betonisäiliö?




Se, joka rakensi talon, oli kuitenkin hieman erikoinen ymmärtääkseni, ja ei ehkä ole täysin mahdotonta, että hän on itse rakentanut sen saadakseen vettä taloon. Ehkä kaukaa haettua, mutta mahdollista?
Jos aiomme purkaa sen, miten toimimme parhaiten? Se on betonia, ei mitään tietoa, millaista lajia. Ne ovat luultavasti olleet siellä ennen 50-lukua, jolloin talot rakennettiin.
Sillä on tietysti historiallista arvoa. Siksi ajattelimme säilyttää toisen, joka on paremmalla paikalla ja tehdä jotain hauskaa siitä.
Pahoittelut, tuli vahingossa kaksinkertainen sarja kuvia.
Hei! Purkua ei tapahtunut. Projekti on siirretty ensi vuoteen. Näyttää siltä, että se saattaa jäädä silti paikoilleen. Ota mielellään yhteyttä, jos onnistut purkamaan omasi 
Klikkaa tästä vastataksesi

