2 958 lukukertaa ·
6 vastausta
3k lukukertaa
6 vastausta
Kuinka portaat toimivat 2
Taisi olla vähän aikaa sitten kun aloitin tämän keskustelun, halusin vain nyt näyttää, että itse asiassa sain sen myös valmiiksi! Eilen maalasin opastajan, toissapäivänä liimattiin askelmat kiinni!
http://www.byggahus.se/forum/byggmaterial-byggteknik/82309-hur-fungerar-en-trappa.html
http://www.byggahus.se/forum/byggmaterial-byggteknik/82309-hur-fungerar-en-trappa.html
Tuli todella hyvä 
Pohdin portaitamme, jotka myös saisivat kasvojenkohotuksen aikanaan.
Jotain samankaltaista kuin mitä olet tehnyt on yksi vaihtoehdoista.
Olen utelias minkälainen valkoinen lista sinulla on etureunassa ja jolla kiinnität maton?
Pohdin portaitamme, jotka myös saisivat kasvojenkohotuksen aikanaan.
Jotain samankaltaista kuin mitä olet tehnyt on yksi vaihtoehdoista.
Olen utelias minkälainen valkoinen lista sinulla on etureunassa ja jolla kiinnität maton?
Lista oli siellä alusta asti, matto on siis listojen välissä eikä sitä puristeta mihinkään. Minun tapauksessani oli alun perin matto, ja koko portaan maalaaminen ei tullut kyseeseen, koska puu maton alla oli liian huonoa, olisi vaatinut paljon pakkelia ja työtä, lisäksi minun olisi pitänyt hioa noita listoja. Kuitenkin se luo nyt tyylikkään vaikutelman tummalla matolla ja valkoisella listalla, näyttää erittäin hyvältä.
Hawkai on oikeassa, yläosassa ei ole paikkaa, johon voisi tulla, mutta portaissa itsessään ei varmaankaan noudateta kaikkia sääntöjä, jotka ovat olemassa, mutta harvoinpa portaat niin tekevät, katsokaa vain kaikkia portaita, joissa on ruostumattomia vaijereita. Mietin sitä kuitenkin, mutta jätin sen sikseen.
Hawkai on oikeassa, yläosassa ei ole paikkaa, johon voisi tulla, mutta portaissa itsessään ei varmaankaan noudateta kaikkia sääntöjä, jotka ovat olemassa, mutta harvoinpa portaat niin tekevät, katsokaa vain kaikkia portaita, joissa on ruostumattomia vaijereita. Mietin sitä kuitenkin, mutta jätin sen sikseen.
Klikkaa tästä vastataksesi