Ostin asuinhuoneiston 60-luvulta ja juuri repäisin ylös kaksinkertaisen muovimaton eteisestä/käytävästä. Alin matto oli liimattu suoraan betoniin. Liimajäämiä ja mitä luulen olevan kookoskuitua ovat kiinni. Miten poistaisin ne helpoiten? Pinta-ala on noin 10m2. Betonilattia, jonka pinnalla on jäljellä limaa ja kookoskuitua, maton poistamisen jälkeen.
 
Kokeile kuorimatelalla tai vastaavalla. Terän täytyy olla terävä.
 
  • Tykkään
Spiraltoy
  • Laddar…
Oli sama mutta lastulevyn päällä, istuin moraknivillä ja raaputin sen pois, voi osittain tehdä myös tuohispaadilla. Koneella hiominen ei ole hyvä idea, se pölyää runsaasti koko asunnossa. On vain hyväksyttävä tilanne ja jatkettava työtä.
 
  • Tykkään
Spiraltoy
  • Laddar…
J jonaserik sanoi:
istuin morakniv kanssa ja raaputin sen pois
Olen jo vaihtanut lattiat keittiöön ja makuuhuoneeseen samalla pohjalla ja silloin käytin morakniv. En kuitenkaan ollut vielä muuttanut sisään, joten ajattelin, olisiko olemassa joku nopeampi/tehokkaampi tapa.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.