3 068 lukukertaa ·
3 vastausta
3k lukukertaa
3 vastausta
Kuinka poistaa saumauslaatan tahrat vastalaitetusta klinkkeristä
Minulla on liiketila Espanjassa, jossa on saanut uuden lattian. Tilassa ei ole (ollut) vettä, joten rakentajat pystyivät pesemään klinkkeriä vain satunnaisesti asennuksen (saumauksen) jälkeen. Lisäksi klinkkeri on halpaa mallia, joten se on melko "huokoinen". Tuloksena on, että nyt on klinkkerisaumausta kaikilla laatoilla ja se on ollut näin 6 kuukautta. Matkustan satunnaisesti Ruotsin ja Espanjan välillä enkä ole ehtinyt hoitaa ongelmaa. Veden ja kuurausharjan/sienen käyttö ei tule toimimaan. Olen saanut suosituksen käyttää erityistä (espanjalaista) ainetta ja sitten käyttää pyörivää korkeapainepesuria, kuten sellaista, jota käytetään terassi/lauta-sovelluksiin. En löydä hyviä kuvia juuri nyt, mutta luulen, että ymmärrätte, mitä tarkoitan...
---
Onko olemassa muita parempia menetelmiä?
Onko olemassa jokin kone, jolla voisi "hiota" pintaa ja jos on, niin minkä tyyppinen?
---
Onko olemassa muita parempia menetelmiä?
Onko olemassa jokin kone, jolla voisi "hiota" pintaa ja jos on, niin minkä tyyppinen?
Olen käyttänyt kiillotuskoneen (sellainen auton/veneen kiillotukseen) BilTema:sta ja etikkaa. Kaada vain etikkaa, anna vaikuttaa muutaman minuutin ja vedä koneella muutama kierros. Kädellä tuntee aika hyvin, kun pinta on "sileä" ja sauma poissa.
Haluan vain lisätä, että aiemmin saamani vinkki on käyttää suolahappoa (esim. Biltemas tai vastaavaa Espanjassa) ja sitten mahdollisesti pyörivää korkeapainepesuria ja/tai harjaa ja vettä.
Käsineet ja kulutusta kestävät vaatteet, mahdollisesti lasit ja suojus.
Kiillotuskone kuulostaa kiinnostavalta ja ystävällisemmältä...
Käsineet ja kulutusta kestävät vaatteet, mahdollisesti lasit ja suojus.
Kiillotuskone kuulostaa kiinnostavalta ja ystävällisemmältä...
Klikkaa tästä vastataksesi