Hei! Olen suhteellisen uusi rakennus- ja remonttiasioissa ja remontoin kylpyhuonettani. Kaikki on sujunut oikein hyvin, ja olen saanut poistettua kylpyammeen, peilikaapin jne., ja olen melkein valmis. Mutta minulla on pysyvä ongelma, ja se on huonekalukaappi, joka oli aiemmin porattu kiinni kaakeliseinään. En ajatellut asiaa, vaan porasin sen alas yhdessä peilikaapin kanssa, koska ne oli asennettu yhdessä, ja silloin huomasin, että pistoke, joka oli istunut kaapin vieressä, oli sekä kiinteästi asennettu puulevyyn että johto oli vedetty maailman pienimmän poratun reiän läpi, jotta se pysyisi paikallaan. Onnistuin irrottamaan itse pistokkeen, joten se osa ei ole enää kiinni, mutta miten saan reiän kautta irti pistokkeen?

Olen kokeillut melkein kaikkea: sahata, porata, koska se roikkuu puoliksi seinällä, se on todella hankalaa myös, mutta olen todella yrittänyt ja nyt on mennyt kolme päivää ilman tulosta, ja tulen pian hulluksi. Onko olemassa jonkinlaista poranterää, joka pääsee läpi suhteellisen paksusta puusta? Tarvitsen vain saada sen ulos reiän läpi, joka on yhtä suuri kuin sen koko, sitten kaikki on pois, olen jo päässyt läpi puulevyn, joka on takana (ohuempaa vaneria). (Ei, kaapin loppuosaa ei voi irrottaa). Ei ole mahdollisuutta ottaa kuvaa juuri nyt:(
APUA!

Lisäksi on mainittava, että kaapin ovi on poistettu, mutta muut osat ovat vielä paikoillaan, se on nyt irti, mutta mikään osa ei liiku. En voi myöskään leikata mitään irti, koska aion käyttää pistorasiaa, mutta kiinnittää sen seinään asennusteipillä, ei ikinä niin kuin edellinen omistaja teki. Niin epäkäytännöllistä.

Ajattelen ostaa reikäsahan tai sylinteriporan. En oikein uskalla käyttää sähköisiä sahoja tai vastaavia niin lähellä johtoa.

Mats-S
Kuvat auttaisivat :-)
Mutta ihan spontaanisti, (riskillä, että olen täysin ymmärtänyt ongelman väärin), eikö ole vain kyse virran katkaisemisesta ja johtojen katkaisemisesta sähköpistorasiaan?

Mats-S Mats-S sanoi:
Kuvat auttaisivat :)
Mutta ihan spontaanisti, (riskinä että olen täysin ymmärtänyt ongelman väärin), eikö se ole vain sammuttaa virta ja katkaista johdot pistorasiaan?
Se ei onnistu tässä tapauksessa, eristys johtimissa on niin "korkealla", että en edes näe minne tai mitä minun pitäisi katkaista. Lisäksi haluan mieluummin että se irtoaa johtojen kanssa, jotta minun ei tarvitse säätää niiden kanssa, haluan vain päästä eroon kaapista. Yritän ehtiä kotiin ja laittaa kuvia. Mutta mietin, onko joku ratkaisu, jonka joku spontaanisti ajattelee, jonka voin vain ostaa työpäivän jälkeen.

J
Terävä taltta tai jopa pieni radiomutterimeisseli ja vähän voimaa pitäisi toimia. En ihan ymmärrä miltä se näyttää, mutta käsitän, että tarvitset kapean aukon johdon poistamiseen. Jos tilaa on enemmän, Fein/Monitoimityökalu on parempi.

J
Miten meni?

J Jocke Best sanoi:
Miten meni?
Hei taas, meni niin ja näin, yritin jälleen olla katkaisematta kaapelia, mutta lopulta se oli pakko tehdä. Joten kaappi on poissa, mutta kaapeli ja pistorasia menivät :(

• Surullinen
Jocke Best
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.