1 002 lukukertaa ·
4 vastausta
1k lukukertaa
4 vastausta
Kuinka pelastan sisäänkäyntini?
Ei ole niin paljon vaihtoehtoja. Poista mahdollisimman paljon vanhaa maalia. Täytä kuopat sopivalla laastilla. Maalaa uudelleen sopivalla maalilla.
Sama juttu rautayksityiskohtien kanssa, harjaa pois ja maalaa uudelleen.
Näyttää uskomattoman paljon raikkaammalta jälkeenpäin.
Sama juttu rautayksityiskohtien kanssa, harjaa pois ja maalaa uudelleen.
Näyttää uskomattoman paljon raikkaammalta jälkeenpäin.
Kiitos vastauksesta 
Mikä on paras tapa hioa maali pois? Ja saada aikaan tasainen pinta?
Mikä on paras tapa hioa maali pois? Ja saada aikaan tasainen pinta?
Olin varmaan aloittanut kulmahiomakoneella ja teräsharjalla. Betoni kestää aika paljon.
Klikkaa tästä vastataksesi



