R Rotkiv10 #1 Jäsen · 8 viestiä 2 maa klo 00:20 Rotkiv10 Jäsen 8 viestiä 2 maa klo 00:20 #1 Hei! Ensimmäisen talven jälkeen uudessa talossa sisäänkäynnin portaat ovat alkaneet huonontua, voiko niitä pelastaa, kun ne ovat alkaneet rapistua tällä tavalla? Voiko ne korjata itse vai onko parempi ottaa yhteyttä muurariin? #betoniportaat #betoniportaikko #korjata #kiviportaat #porras #portaikko
Hei! Ensimmäisen talven jälkeen uudessa talossa sisäänkäynnin portaat ovat alkaneet huonontua, voiko niitä pelastaa, kun ne ovat alkaneet rapistua tällä tavalla? Voiko ne korjata itse vai onko parempi ottaa yhteyttä muurariin?
O #2 Jäsen · 4 020 viestiä 2 maa klo 00:38 O Jäsen 4 020 viestiä 2 maa klo 00:38 #2 R Rotkiv10 sanoi: Voiko sitä korjata itse Kyllä. Voi ainakin yrittää. Se ei melkein maksa mitään. R Rotkiv10 sanoi: vai onko parempi ottaa yhteyttä muurariin? Se luultavasti onnistuu hyvin, ja tulee kalliiksi. Jos se tulee paremmaksi, sitä tuskin saa tietää.
R Rotkiv10 sanoi: Voiko sitä korjata itse Kyllä. Voi ainakin yrittää. Se ei melkein maksa mitään. R Rotkiv10 sanoi: vai onko parempi ottaa yhteyttä muurariin? Se luultavasti onnistuu hyvin, ja tulee kalliiksi. Jos se tulee paremmaksi, sitä tuskin saa tietää.
R Rotkiv10 #3 Jäsen · 8 viestiä 2 maa klo 00:44 Rotkiv10 Jäsen 8 viestiä 2 maa klo 00:44 #3 O sanoi: Kyllä. Voit ainakin yrittää. Se ei maksa juuri mitään. Todennäköisesti siitä tulee hyvä ja kallis. Jos siitä tulee parempi, sitä tuskin saa tietää. Miten edetään, jos haluaisi itse siistiä sitä?
O sanoi: Kyllä. Voit ainakin yrittää. Se ei maksa juuri mitään. Todennäköisesti siitä tulee hyvä ja kallis. Jos siitä tulee parempi, sitä tuskin saa tietää. Miten edetään, jos haluaisi itse siistiä sitä?
H hovapettson #4 Jäsen · 898 viestiä 2 maa klo 01:08 hovapettson Jäsen 898 viestiä 2 maa klo 01:08 #4 R Rotkiv10 sanoi: Miten toimia, jos haluaa itse ryhtyä siistimään sitä?