Vain mietin vähän, alkuperäisessä viestissä sanotaan, että sinun pitäisi nostaa 200Kg ja 400Kg lisäblockilla. Siten laudallesi tuleva maksimikuorma on 400Kg, ei 200. Lisäblocki vain helpottaa vähän 200Kg lisäpainon vinssaamista.

Oliko kaveri, joka laski puolestasi, tietoinen lisästäsi 200Kg?
 
Teille, jotka olette saaneet inspiraation laskea itse tästä keskustelusta, haluan lisätä, että jos ulkoneva sääntö ei ole tuettu, tapahtuu ilmiö nimeltä vippaaminen, mikä vähentää kapasiteettia huomattavasti....

Käsittääkseni tässä tapauksessa sääntö oli tuettu ulkonevalla katolla.

/Ingenjören
 
Lisäksi voi ihmetellä, onko otettu huomioon, että palkki kantaa jo lastia katon muodossa?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.