1 077 lukukertaa ·
4 vastausta
1k lukukertaa
4 vastausta
Kuinka olisitte tehneet tässä?
Hei! Soutteräng-kerroksessa on ulkoa tuleva ilmanvaihto (katso bild). Tämä saattaa tulevaisuudessa (ehkä) käytetään olemassa olevaan, mutta ei vielä asennettuun, köksfläktin poistoilmaan. Tuloilman venttiilit ovat olemassa sekä tässä tilassa että muissa tiloissa. Haluan toistaiseksi "tulppaa" tai tukkia kuvan venttiilin. Halkaisija 100.
Olen etsinyt kapseleita, joita voisin käyttää peittääkseni sen, mutta en ole löytänyt mitään järkevää tavallisista rakennustarvikeliikkeistä - vai olenko kysynyt vääriltä henkilöiltä/katsellut huonommista paikoista? Etsin myös tietoa siitä, miten voin estää tuloilman - en halua, että ilma tulee tästä kohdasta, vaan muiden ottojen kautta. Onko teillä mitään ideoita ja ehdotuksia? Kiitos etukäteen!
Olen etsinyt kapseleita, joita voisin käyttää peittääkseni sen, mutta en ole löytänyt mitään järkevää tavallisista rakennustarvikeliikkeistä - vai olenko kysynyt vääriltä henkilöiltä/katsellut huonommista paikoista? Etsin myös tietoa siitä, miten voin estää tuloilman - en halua, että ilma tulee tästä kohdasta, vaan muiden ottojen kautta. Onko teillä mitään ideoita ja ehdotuksia? Kiitos etukäteen!
@Centano ei mekaaninen, vain säleikön venttiili ulospäin, mukaan lukien kanava seinässä. Se on ollut wc-tila, jossa tämä venttiili sijaitsee ja joka aiemmin tuulettui tätä kautta (vanha talo, seinät wc:lle poissa). Wc on nyt siirretty ja pax asennettu uuteen tilaan. Muita tuloilmaventtiilejä on riittävästi kerroksessa. Tällä hetkellä ajattelen, että juuri tämä venttiili vain tukitaan eikä sitä käytetä.Centano sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi
