N Nygge72 #16 Jäsen · Dalarna · 1 464 viestiä 16 heiäkuu klo 11:48 Nygge72 Jäsen Dalarna 1 464 viestiä 16 heiäkuu klo 11:48 #16 H Housebuild sanoi: Katso teccan tuote, lattiatäyte. Vaikuttaa kätevältä ja tiivistyy heidän saumallaan. [linkki] Tarkistan sen, mutta olen aina epäileväinen tällaisista ratkaisuista 😀
H Housebuild sanoi: Katso teccan tuote, lattiatäyte. Vaikuttaa kätevältä ja tiivistyy heidän saumallaan. [linkki] Tarkistan sen, mutta olen aina epäileväinen tällaisista ratkaisuista 😀
N Nygge72 #17 Jäsen · Dalarna · 1 464 viestiä 16 heiäkuu klo 16:10 Nygge72 Jäsen Dalarna 1 464 viestiä 16 heiäkuu klo 16:10 #17 H Housebuild sanoi: Katso teccan tuote, lattian tiivistys. Vaikuttaa kätevältä ja tiiviiksi tulee heidän saumankanssaan. [linkki] Toimiiko nämä tässä asennuksessa ja helpottaisivatko ne tämän lattian muovitusta? Ylhäältä ja alhaalta katsottuna
H Housebuild sanoi: Katso teccan tuote, lattian tiivistys. Vaikuttaa kätevältä ja tiiviiksi tulee heidän saumankanssaan. [linkki] Toimiiko nämä tässä asennuksessa ja helpottaisivatko ne tämän lattian muovitusta? Ylhäältä ja alhaalta katsottuna
H Housebuild #18 Jäsen · 3 viestiä 17 heiäkuu klo 11:05 Housebuild Jäsen 3 viestiä 17 heiäkuu klo 11:05 #18 N Nygge72 sanoi: Pitää tarkistaa se, mutta aina epäilen tällaisia ratkaisuja 😀 Joo, en ole itse kokeillut, mutta tuntuu näppärämmältä kuin teipata kaikki palkit ympäriinsä.
N Nygge72 sanoi: Pitää tarkistaa se, mutta aina epäilen tällaisia ratkaisuja 😀 Joo, en ole itse kokeillut, mutta tuntuu näppärämmältä kuin teipata kaikki palkit ympäriinsä.