raveper sanoi:
Päivän kirvesmiehet ovat parempia pitämään ruuvinvääntimiä. Mieluiten 1,3 Ah akulla, jotta se ei olisi liian raskas. :)
Seisoin postissa odottamassa pakettia muutama vuosi sitten, muutaman metrin päässä seisoi vanhempi herra (65-70?) ja keskusteli miehen kanssa. Hän haukkui kirvesmiehiä, jotka hänen mukaansa vain huijasivat, kovin sanoin ja monilla kirosanoilla, ja yhtäkkiä hän sanoi: "Heidän ei pitäisi edes saada kutsua itseään kirvesmiehiksi, koska he vain ruuvaavat kaiken nykyään!"

Näköjään kirvesmiehen määritelmä on joku, joka pitää vasarastaan :)

Anna_H sanoi:
Käytän ruuvinväännintä. Koko paneeli, kaikki tuulenpielet, ikkunanpielet ja kaikki ovat ruuvattu. Erittäin kätevää sitten kun ikkunan vaihto esimerkiksi.
Sama täällä, ostin merkkinaulapyssyn, käytettiin runkoon ja raakaponttiin, mutta se oli liian kömpelö kantaa 4kg. Olen ruuvannut suurimman osan, helppo poistaa jos tarvitaan.

Tavallista vasaraa en ole vielä käyttänyt muuten kuin vetänyt ulos jonkun naulan :)

Thomas59
Kaveri videossa, joka näkyy täällä http://youtu.be/-NTuH2C5pm0, asettaa kai jonkinlaisen alin tason sille, miten puusepän pitäisi osata käyttää vasaraa.

Kaikki muu on amatöörimäistä.

Mikael_L
Kyllä, tikkaiden ostamista ei tarvita. :cool:

Thomas59 sanoi:
Kaveri klipissä, joka näkyy täällä [linkki], asettaa jonkinlaisen alarajan sille, miten puusepän tulisi osata käsitellä vasaraa.

Kaikki muut ovat amatöörimäistä.
Oli kuin :O :D

Mikael. Aiotko kokeilla? :wow: ;)

Mikael_L
Ei, minulla on jo stege.

Ja lisäksi olen todella surkea vasaran kanssa.
Olen samaa mieltä siitä, mitä muut ovat kirjoittaneet ruuvaamisesta, ruuvaan yhä enemmän rakentamisen edetessä.

Ja se on niin mahtavaa, kun olen ruuvannut ja huomaan tehneeni virheen ja minun on pakko poistaa ja tehdä uudelleen. d^_^b

Sinä? Sinä et koskaan tee virheitä :P :) :D

//////////////

Joo, joo. Tiedän. Minä änkytän :)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.