5 453 lukukertaa ·
21 vastausta
5k lukukertaa
21 vastausta
Kuinka monta lyöntiä naulaa kohden?
Seisoin postissa odottamassa pakettia muutama vuosi sitten, muutaman metrin päässä seisoi vanhempi herra (65-70?) ja keskusteli miehen kanssa. Hän haukkui kirvesmiehiä, jotka hänen mukaansa vain huijasivat, kovin sanoin ja monilla kirosanoilla, ja yhtäkkiä hän sanoi: "Heidän ei pitäisi edes saada kutsua itseään kirvesmiehiksi, koska he vain ruuvaavat kaiken nykyään!"raveper sanoi:
Näköjään kirvesmiehen määritelmä on joku, joka pitää vasarastaan
Sama täällä, ostin merkkinaulapyssyn, käytettiin runkoon ja raakaponttiin, mutta se oli liian kömpelö kantaa 4kg. Olen ruuvannut suurimman osan, helppo poistaa jos tarvitaan.Anna_H sanoi:
Tavallista vasaraa en ole vielä käyttänyt muuten kuin vetänyt ulos jonkun naulan
Thomas59
Rakennusveteraani
· Stockholms län
· 3 321 viestiä
Thomas59
Rakennusveteraani
- Stockholms län
- 3 321 viestiä
Kaveri videossa, joka näkyy täällä http://youtu.be/-NTuH2C5pm0, asettaa kai jonkinlaisen alin tason sille, miten puusepän pitäisi osata käyttää vasaraa.
Kaikki muu on amatöörimäistä.
Kaikki muu on amatöörimäistä.
Ei, minulla on jo stege.
Ja lisäksi olen todella surkea vasaran kanssa.
Olen samaa mieltä siitä, mitä muut ovat kirjoittaneet ruuvaamisesta, ruuvaan yhä enemmän rakentamisen edetessä.
Ja se on niin mahtavaa, kun olen ruuvannut ja huomaan tehneeni virheen ja minun on pakko poistaa ja tehdä uudelleen. d^_^b
Ja lisäksi olen todella surkea vasaran kanssa.
Olen samaa mieltä siitä, mitä muut ovat kirjoittaneet ruuvaamisesta, ruuvaan yhä enemmän rakentamisen edetessä.
Ja se on niin mahtavaa, kun olen ruuvannut ja huomaan tehneeni virheen ja minun on pakko poistaa ja tehdä uudelleen. d^_^b
Klikkaa tästä vastataksesi