Olen todennut, että olen huono naulaamisessa. Tarvitsen 5-7 iskua vasaralla saadakseni 4" naulan alas :(

Kuinka taitavia te olette?

Käyttää naulapyssyä. Pamaus sanoo se ja sitten se on kiinni....

Hubbe2 sanoi:
Käytän naulapyssyä. Pam sanoo niin se istuu....
Minäkin teen niin. Mutta joskus se ei onnistu.

Mikael_L
Riippuu vähän siitä, mihin kiinnitän sen ;) minä isken ne kahdella iskulla maksimissaan meidän seinissä :cool: mutta meillä on toki kevyestä betonista tehty talo :P

Jos pidät enemmän kiinni vasarasta kuin kirjoitat viestejä byggahus.se-sivustolla, niin ehkä tapa kasvaa? ;-) "Gudfader".

MrH sanoi:
Jos pitäisit enemmän vasaraa kuin kirjoitat viestejä byggahus.se:hen, niin ehkä tottumus kasvaisi? ;-) "Kummisetä".
HAHAHA.....d^_^b

Kolme iskua 3" naulaan ja neljä iskua 4" naulaan Vaughan Ti-tech 16oz:lla. Paras vasara, joka on valmistettu mielestäni.

Uskon myös, että hyvä vasara on tärkeimpien asioiden joukossa.

Mielestäni on mielenkiintoisempaa kuinka monta lyöntiä tarvitaan esimerkiksi 1000 kpl 4" peräkkäin. Kaikki voivat lyödä naulan yhdellä lyönnillä, mutta toistettavuus osoittaa, kuka osaa naulata. Seuraava taso on tehdä se ylöspäin, esimerkiksi 3" harvalla paneelilla katossa.

Tai kuten isoisäni sanoi minulle, kun olin pieni: "Sinä isket kuin salama!!!!!" ja oi miten ylpeä olin!
Sitten hän jatkoi: "Se ei koskaan osu samaan paikkaan kahdesti...." :(

.....tai kuten on muutaman kerran kuultu työmailla....tervehdi minulta kun tapaat..... :D

Nykypäivän puusepät ovat varmasti parempia pitämään ruuvinvääntimiä. Mieluiten 1,3 Ah akulla, jotta se ei ole liian raskas. :)

MrH sanoi:
Jos pitäisit enemmän vasaraa kuin kirjoitat viestejä byggahus.se:ssä, niin ehkä tapa kasvaa suuremmaksi? ;-) "Gudfader".
Osuit naulan kantaan! :D
Pitäisikö minun sanoa...:blushing:

/A

Käyttää ruuvinväännintä. Koko paneeli, kaikki otsalaudat, ikkunan smyygit ja kaikki muu on ruuvattu. Erittäin käytännöllistä, kun sitten vaihdettiin ikkuna esimerkiksi.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.