Tarvitsen apua 168 cm korkean seinän vakauttamiseen. Kuvailun helpottamiseksi olen piirtänyt keittiöni ja seinät ovat melkein valmiit, mutta beigellä merkitty seinä ei ole täysin vakaa. Tälle seinälle asennetaan korkea kaappi, jääkaappi ja pakastin, ja kaikki kehystetään sitten työtasolla.

Lattialla oleva runko on kiinnitetty 100 mm ruuveilla 30 cc välein, ja naulattu 45 cc välein. Olen käyttänyt kulmakiinnikkeitä ja 40 mm ruuveja.

Haluaisin välttää menemistä kattoon asti, jos se ei ole välttämätöntä.

Ehkä jollakulla on ehdotuksia, kuinka voisin ratkaista ongelman?

Kuva löytyy osoitteesta: http://hem.bredband.net/b242872/

Kiitollinen kaikista vinkeistä ja ideoista!

Viimeksi muokattu:
Käytä työtasoja vakauttavana elementtinä. Kiinnitä kulmaraudoilla lattiaan ja kyseiseen seinään. Se on todella jäykkä!

kiitos

Jos et ole edistynyt liian pitkälle, niin siitä tulee valtava ero, jos kiinnitettäessä kipsilevyä ja/tai osb:ta koolauksiin käytetään liimaruuvia tällaisissa tapauksissa, erityisesti lattian koolaukseen (tai sokkeliin mahdollisille "bästervistar"), joka voidaan myös liimata lattiaan.

Ehkä jokin tyylikäs ruostumaton kiinnike, joka nousee ylös ja kiinnittyy kattoon?

Kun laitoin OSB-ja kipsilevyn yhdelle puolelle, siitä tuli epävakaa, joten kirjoitin kysymykseni, koska olen aloittelija. Seuraavana päivänä laitoin OSB- ja kipsilevyn toiselle puolelle ja huoleni ratkesivat.

Kiitos kuitenkin vastauksistanne.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.